Ga naar inhoud

IIyama of e-yama


Aanbevolen berichten

Beste forumleden, in mei 2003 heb ik een IIyama TFT 17 inch monitor type AS4314UT(BK) gekocht. Helaas vertoont de monitor gebreken en dat heb ik gemeld aan IIyama. IIyama deelt mij nu per mail mee dat er geen ruilscherm op voorraad is. IIyama biedt mij een nieuwe 17JN E-YAMA monitor aan. Ik ben niet bekend met e-yama monitoren. Ik zit dan ook met de vraag of ik moet ingaan op het aanbod van IIyama. Wie kan mij een deskundig advies geven? Bij voorbaat dank.
Link naar reactie
En dit is de oude: http://www.iiyama.nl/1024x768/php/showmonitor-lcd.php?monitorid=34 De oude iiyama was overall beter dan de nieuwe e-yama, kijk maar naar responstijd (20ms vs. 25ms), kijkhoek hor./vert. (150/130 v.s. 140/130) en contrastverhouding (500:1 vs. 450:1). Ik zou er dus geen genoegen mee nemen. Trouwens betaal je ook voor het merk: Een Iiyama heeft toch meer aanzien op Lanparties dan een E-yama ... Als ze je nou toch een E-yama willen aansmeren, dan moeten ze maar met de 17JNE1 komen met 14ms responstijd ... :lol:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...