Ga naar inhoud

spel loopt niet soepel


Aanbevolen berichten

Ondanks dat ik, lijkt me toch een redelijk systeempje heb, loopt DTM Race Driver 2 niet soepel. Het spel schokt vrij regelmatig, terwijl ik niets heb overgeclockt. Hetzelfde probleem heb ik ook met Colin Mcrae Rally 4, toevallig beide van Codemasters. Ik heb het idee dat het aan de videokaart ligt, maar weet het niet zeker. Qua systeemeisen vind ik dit raar aangezien Far Cry soepel loopt. Iemand een idee?
Link naar reactie
Ik heb de laatste drivers geinstalleerd, en patches zijn er volgens mij nog niet van deze spellen. Windows opnieuw installeren lijkt mij een beetje overbodig, de pc is net 3 weken oud. Met deze pc zou je de spellen toch op het maximale moeten kunnen spelen. Ik heb DTM Racer wat teruggezet, maar het schokken blijft.
Link naar reactie
p2p progjes ed heb ik niet op de achtergrond draaien, maar wel antivirus. Zal dat eens uitschakelen tijdens spelen kijken of het dan beter gaat. En ja DTM 2 is ruim een week uit op de pc wel te verstaan. Eerlijk gezegd kijk ik niet zo naar chipset drivers, de pc is net 3 weken oud, dan ga ik ervan uit dat die drivers nog wel even mee kunnen.
Link naar reactie
[quote:d189b4895f="KoRn"]Eerlijk gezegd kijk ik niet zo naar chipset drivers, de pc is net 3 weken oud, dan ga ik ervan uit dat die drivers nog wel even mee kunnen.[/quote:d189b4895f] je hebt in zoverre gelijk als het de laatste of een voor laatste is. Meestal installeren ze de 4in1 die op de cd staat en die kan soms behoorlijk achterhaald zijn, net als bij de vga kaarten. Bij viaarena hebben ze speciale 64bit 4in1. probeer die eerst effe Niet geschoten is altijd mis.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...