Ga naar inhoud

Videokaart op AGP 8X wil niet...


Aanbevolen berichten

Videokaart op AGP 8X wil niet... als ik hem bij ati smartgart op 8x zet dan word het hele systeem instabiel en krijg ik crashes onder games , ik denk zelf dat het aan m'n voeding ligt , dit zijn m'n specs Msi mobo 875p p4 3.0 ghz 800 mhz fsb 512 dual channel corsair radeon 9600 XT 256 mb van sapphire... voedings dingen : Vcore = 1.57 v 3.3 v = 3.28 v +5 v = 4.95 v +12 v = 11.40 v is dit denken jullie een voedingsprobleempje ? hij heeft namelijk maar een 300 watt voeding , van Aopen.
Link naar reactie
[quote:eff8b2d538="GreyHornet"]Videokaart op AGP 8X wil niet... als ik hem bij ati smartgart op 8x zet dan word het hele systeem instabiel +.[/quote:eff8b2d538] Dat zou dus beteken dat de detectie uitwijst dat ie het beste op 4x moet ipv 8x. Geen probleem, er is geen verschil tussen 4x en 8x (zie faq) ZOu een voedingsprobleem kunnen zijn, maar lijkt me eerder een combi van je hardware. Smartgart vindt dat het op 4x moet
Link naar reactie
[quote:4aa8101f41="KroCoH"]Het kan zijn dat Fast Write in de BIOS uitstaat. Dit even aanzetten en dan zet ie em volgens mij automatisch op 8x.[/quote:4aa8101f41] Fast Write heeft geen invloed op AGP 4x of AGP 8x, Fast Write is een techniek waarmee het in theorie mogelijk is om AGP Write's sneller weg te schrijven, dit kan met AGP 4x en AGP 8x. In de Praktijk leverd het totaal geen snelheids winst op en kan het zelfs je pc instabieler maken.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...