Ga naar inhoud

Opgepast radeon 9800 PRO bijna doorgebrand door MOD


Aanbevolen berichten

In een van de vorige topics was er zo'n leuke mod waarbij je met fluoriserende gell pennen je videokaart kon inkleuren met als heel leuk resultaat dat je als het donker was en je er uv licht op had staan je alle koperbedrading zag Er waren toen nog twijfels of dat niet tot kortsluiting kon zorgen Nou ik heb het dus eerst op mijn oude Geforce 4 MX geprobeerd, ging hartstikke goed geen problemen Nu dacht ik mijn Radeon 9800PRO er ook maar eens mee in te gaan kleuren, ik had er kennenlijk iets teveel inkt op gedaan dus toen ik mijn kaart terugzetten en ik mij pc aandeed.... Kreeg ik allemaal gekke blokjes en strepen op mijn beeld. toen ik mijn pc had uitgezet en ik mijn radeon eruit had gehaald waren er op bepaalde punten de inkt gaan smelten... er kwam ook een lekkere geur van af. Kaart zo goed mogleijk schoon geprobeerd te maken. voor de zekerheid nog even laten drogen tot de volgende ochtend, en toen gelukkig deed mijn videokaart het weer :lol: Maar dit is dus even een waarschuwing als je deze mod uitvoert, pas dan wel goed op dat je niet teveel troep erop doet en ook dat je het eerst goed laat drogen voordat je je pc weer aanzet Met vriendelijke groet DNA4U
Link naar reactie
Ik heb dat ook op mijn videokaart gedaan en het draait bij mij al een paar maanden goed zo, ik neem aan dat als je dat op je videokaart heb gedaan en je krijg niet meteen daarna problemen dat het dan okee is. Heb je toevallig een fototje gemaakt van je nog ingekleurde videokaart? Ben namelijk wel benieuwd naar waar jij dan teveel inkt/inkt op de verkeerde plaats had gedaan. Dit is die van mij: [img:9ed901bb60]http://groups.msn.com/_Secure/0SADdAlMVLw2YrSwY8JXzrFEDofK14wn0Fa8V76iOydNCsy1*eNO6W9m4ivfBlfc5l2U!ybDCMm*WbgVg2pEVRQGe47eqUF1DKex1hNdY3X1cAAAAynJZAg/Scherpste%20foto.JPG?dc=4675459969595569398[/img:9ed901bb60]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...