Ga naar inhoud

Club3d Radeon 9200 geeft problemen met Windows XP


Aanbevolen berichten

Een vriend van me heeft het volgende probleem: [quote:1e61ab4c02] nou hier een probleem Amd 2500+ 256 geheugen Asus mobo en dus radeon 9200 64 mb vga OS: Windows XP bij installeren van windows xp grote problemen, heb er dus ff een pci vga kaartje ingezet en loopt als een trein, uiteraard wilde ik die 9200 er weer in zetten. dus ingezet op nieuw opgestart.. winxp gaat op zijn bek allemaal blauwe schermen en foutmeldingen. pci kaartje er weer in en alles loopt als een trein... [/quote:1e61ab4c02] Wie weet wat dit is ? Zou die kaart niet helemaal jovel zijn? Alvast bedankt!
Link naar reactie
Zet fast writes en side band adressing in ieder geval uit, dat maakt toch geen moer uit qua prestaties. Je zou nog kunnen proberen om de AGP snelheid te verlagen in de bios en kijken of het dan wel stabiel werkt. Zorg in ieder geval dat je de laatste drivers voor het moederbord hebt geinstalleerd en daarna de Catalyst drivers. En mocht een andere AGP kaart het wel doen, zoals pcguy voorstelde, dan is volgens mij die Radeon gewoon brak.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...