Ga naar inhoud

100HZ op Iiyama Vision Master 400 ?


Aanbevolen berichten

Het kan wel maar dat kun je beter niet doen. bij de eigenschappen van je monitor/videokaart kun je het aantal Hz instellen. als je Windows XP gebruikt staat er als het goed is een vinkje voor "modi verbergen die dit beeldscherm niet kan weergeven". als je die weghaalt kun je het wel hoger zetten. maar je monitor kan er natuurlijk wel beschadigd door raken. dus je kunt hem dus het beste gewoon op 85Hz laten staan.
Link naar reactie
Waarschijnlijk haalt ie dat op die resolutie best. Maar waarop persé 100Hz? het verschil tussen 85 en 100Hz is voor het menselijk oog zo goed als verwaarloosbaar. Daarnaast zit je dat (verder) tegen de limiet van de van de monitor aan, wat mogenlijk alleen maar de levensduur negatief beïnvloed. Ik zeg niet dat ie gegarandeerd eerder kaduuk zal gaan, maar de kans is wel groter. En waarom 800x600? 1024x768 werkt toch veel fijner (al hangt dat uiteraard van je persoonlijke voorkeur af...)
Link naar reactie
[quote:d4e1decac1="Duketheboss"]Jah , ik heb het geprobeerd hij werkt op 100hz. Alleen in het boekje staat maximaal 85hz :-?[/quote:d4e1decac1] Ik zou de waarden in het boekje aanhouden of, zoals sdh al zei, de maximum waarden die windows aangeeft. Let er dan wel even op dat de juiste monitor en videokaart staat aangegeven en dat er een vinkje staat bij "modi verbergen die dit beeldscherm niet kan weergeven". Overigens wel vreemd dat er maar 85Hz beschikbaar is op 800x600, op mijn Vision Master 450 doet 'ie 144Hz op die resolutie. Volgens mij moet jouw monitor die 100Hz makkelijk kunnen trekken.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...