Ga naar inhoud

4x agp bij 9800XT ?


Aanbevolen berichten

Ik heb een 9800 xt van Club3d maar deze geeft maar 4x agp aan? Klopt dit? Ik heb een giabite 667pe mob met P4 3.06 en 512mb hyperX op 333mhz. Met de nieuwe Farcru game blijft hij af en toe hangen :cry: Zou niet moeten toch? Van mijn xp heb ik de laatste patches en voor mijn videokaart heb ik Catalyst versie 04.3 Versnellingsniveau is 418 mhz bij 67graden C Hoe kan ik hem optimaal benutten?
Link naar reactie
Je moederbord moet ook AGP 8X keer ondersteunen voordat je kaart op AGP 8X werkt. Maar in de praktijk maakt het amper of helemaal niets uit of je nu in AGP 4X of 8X werkt, dus maak je maar geen zorgen. Heb je verder wel de laatste drivers voor je chipset geinstalleerd? En ook alles in de goede volgorde? Eerst chipsetdrivers, dan directx 9.0b en dan de laatste Catalyst. Dan zou hij wel stabiel moeten lopen.
Link naar reactie
AGP 4x is op zich niet zo erg, zie FAQ, agp 4x en 8x verschillen in de praktijk zo goed als niet van elkaar wat preformance betreft. Als je moederbord AGP8x wel ondersteund maar de kaart op AGP 4x draait kan het wezen dat je je moederbord drivers niet hebt geinstaleerd. Gebruik de moederbord drivers die bij e Gigabyte moedebord zijn geleverd of download de nieuwste drivers van www.gigabyte.com.tw vervolgens kan je het beste de Catalyst 4.4 drivers downloaden en de 1.1 patch van Far Cry. Ik heb zelf een Radeon 9800XT en gebruik ook de Catalyst 4.4 drivers met Far Cry en de 1.1 patch voor Far Cry. deze combinatie draait hier probleemloos.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...