Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Ik heb wat problemen met 3d mark. (anders was ik hier ook niet) Als ik 3d Mark2001se probeer op te starten krijg ik deze melding: [img:a230360701]http://home.wanadoo.nl/martietebrake/Fout.JPG[/img:a230360701] Het rare is dat ik op DX 9.0B draai dus... En met 3D mark 2003 kan ik maar een paar tests draaien: [img:a230360701]http://home.wanadoo.nl/martietebrake/Fout2.JPG[/img:a230360701] En ik krijg maar een score van 222. Iemand een idee waaraan dit kan liggen? Oké, ik heb een gf4 mx440. maar die moet toch wel iets meer kunne dacht ik.
Link naar reactie
[quote:26fbcbd89d="NoepZoR"]voor 2001se moet je een DX9.0 patch downloaden, of als je nu de 3mark01 download van www.futuremark.com dan heb je ook al de 9,0 versie :)[/quote:26fbcbd89d] Ik zal eens kijken maar ik heb deze vesie ook van futuremark gehaal en nog niet zo lang geleden. Is die patch ook op futuremark.com te vinden? [quote:26fbcbd89d="sdh"]Dat komt omdat de geforce4mx een dx7 compliant videokaart is. en die wordt nauwelijks meer ondersteund door 3dmark03 waardoor je dus alleen de eerste test kunt doen. en wat die 3dmark2001se betreft: misschien moet je eens proberen om hem opnieuw te installeren[/quote:26fbcbd89d] Ik heb em al 3 keer opnieuw geinstalleerd dus dat is het niet.
Link naar reactie
[quote:5a20389921="Red Dragon"]FAQ al gelezen? nee zeker, staat duidelijk in waarom je met een GeForce 4 MX niet 3dmark '03 kan draaien (op test 1 na) Wat 3dmark 2001se betreft, download de laatste versie van 3dmark 2001se andesr werkt hij niet met directX 9.0[/quote:5a20389921] Ik heb de faq al wel gelezen, maar ik denk dat ik dit even over het hoofd heb gezien. Ik zal er nog even naar kijken. Alvast bedankt voor de reacties allemaal.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...