Ga naar inhoud

Videokaart Nvidia fx5700 G-force


Aanbevolen berichten

Deze videokaart heb ik vandaag gekocht. Geinstalleerd, en hij werkt, maar nog niet zoals ik dat zou willen. De kaar is 256 MB. Mijn pc : Compaq presario (3 jr) AMD Athlon(tm) processor 901 MHz 576 MB RAM geheugen. Pentium 3 De nieuwste drivers erop gezet natuurlijk! Nu heb ik Need For Speed Underground erop gezet, dit spel kon ik eerst helemaal niet spelen en hij start nu wel op maar met rare kleuren en niet alle letters zijn te lezen. Weet er iemand wat ik verkeerd heb gedaan en of ik er iest aan kan doen? Deze videokaart was duur genoeg dus was er wel een beetje van overtuigd dat deze het wel zou doen. Als iemand iets weet hoor ik het graag! Zelf kom ik er nu niet meer uit. :( Groetjes SuperYuna
Link naar reactie
[quote:6b40394024="royzwiers"]en als je windows xp sp1 hebt dan zou het kunnen ziijn dat je nog een update moet downloaden... bij vice city was dat in iedergeval zo... en ik zou nog steeds niet verwachten dat je nfs underground goed kan spelen.. met een 903 mhz processor.[/quote:6b40394024]Het is wel echt het minimum, maar het zou het horen te doen. Maar zoek inderdaad naar een update, al hoefde ik deze ook niet te installeren met mijn fx5200.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...