Ga naar inhoud

videokaart omwisselen


Aanbevolen berichten

[quote:5c940038fe="con f16"][quote:5c940038fe="General X"]Waarom zet je je mijn docomunten enzo op een CD en formateer je je PC eve, windows met drivers en patches (DX9.0b) en zo terug zetten en dan MS flight simulator. Download overigens wel de nieuwste drivers voor alles (nVidia ForceWare 56.72 is de nieuwste, als je die niet hebt werkt het zoweiso niet goed) Als je dat niet wil doen: Heb je wel de nieuwste ForceWare (drivers voor videokaart) 56.72? En heb je wel de nieuwste drivers voor je HD en van je geluidskaart? Die kunne het ook vertragen.[/quote:5c940038fe] Met vele GB's op mijn twee harde schijven moet er meer gebeuren om mij zover te krijgen dat ik de boel ga formateren.[/quote:5c940038fe] je hebt 2 schijven? waarom zet je niet al je docs op een schijf (als hij nog niet vol is) en instaleer je op de andere ff windows overnieuw
Link naar reactie
[quote:d3818a1eb2="pcguy"][quote:d3818a1eb2="con f16"][quote:d3818a1eb2="General X"]Waarom zet je je mijn docomunten enzo op een CD en formateer je je PC eve, windows met drivers en patches (DX9.0b) en zo terug zetten en dan MS flight simulator. Download overigens wel de nieuwste drivers voor alles (nVidia ForceWare 56.72 is de nieuwste, als je die niet hebt werkt het zoweiso niet goed) Als je dat niet wil doen: Heb je wel de nieuwste ForceWare (drivers voor videokaart) 56.72? En heb je wel de nieuwste drivers voor je HD en van je geluidskaart? Die kunne het ook vertragen.[/quote:d3818a1eb2] Nieuwe drivers zijn echt geen wondermiddelen, overigens is de versie 56.72 voor winxp en ik heb 98se! (dus versie 56.64) Met vele GB's op mijn twee harde schijven moet er meer gebeuren om mij zover te krijgen dat ik de boel ga formateren.[/quote:d3818a1eb2] je hebt 2 schijven? waarom zet je niet al je docs op een schijf (als hij nog niet vol is) en instaleer je op de andere ff windows overnieuw[/quote:d3818a1eb2] ff opnieuw? alleen in de flightsim zitten al vele GB's aanvullingen.
Link naar reactie
[quote:0711303ab8="con f16"][quote:0711303ab8="pcguy"][quote:0711303ab8="con f16"][quote:0711303ab8="General X"]Waarom zet je je mijn docomunten enzo op een CD en formateer je je PC eve, windows met drivers en patches (DX9.0b) en zo terug zetten en dan MS flight simulator. Download overigens wel de nieuwste drivers voor alles (nVidia ForceWare 56.72 is de nieuwste, als je die niet hebt werkt het zoweiso niet goed) Als je dat niet wil doen: Heb je wel de nieuwste ForceWare (drivers voor videokaart) 56.72? En heb je wel de nieuwste drivers voor je HD en van je geluidskaart? Die kunne het ook vertragen.[/quote:0711303ab8] Nieuwe drivers zijn echt geen wondermiddelen, overigens is de versie 56.72 voor winxp en ik heb 98se! (dus versie 56.64) Met vele GB's op mijn twee harde schijven moet er meer gebeuren om mij zover te krijgen dat ik de boel ga formateren.[/quote:0711303ab8] je hebt 2 schijven? waarom zet je niet al je docs op een schijf (als hij nog niet vol is) en instaleer je op de andere ff windows overnieuw[/quote:0711303ab8] ff opnieuw? alleen in de flightsim zitten al vele GB's aanvullingen.[/quote:0711303ab8] als ik zeg ga xp helemaal opnieuw instaleren dan klinkt het alsof het zoveel werk is terwijl dat eigenlijk nog best wel meevalt hoor,
Link naar reactie
Het heeft even geduurd maar nu weet ik dat AA= Anti-Aliasing. Daarom heb ik nu in het menu van NVIDIA ‘Prestatie- en kwaliteitsinstellingen’ de ‘Interferentie- instellingen’ en ‘Antisotropisch filteren’ i.p.v. ‘Toepassing-gestuurd’ op ‘Uit’ gezet. ‘Systeemprestaties’ heb ik op ‘Hoge snelheid’ gezet. In het BIOS de AGP Aperture Size van 64 naar 128MB gezet. Wat heeft dit allemaal opgeleverd: NIETS!, het aantal f/s is in Flightsim 2000 nog even laag. Zijn er nog andere instel-suggesties
Link naar reactie
Behalve de 64 naar 128 MB heb ik niets gewijz. in het BIOS. Alle andere games werken nog als voor de kaart-omwisseling, behalve dat de PC bij het afsluiten van sommige games onstabiel is. Dat komt door het verschil in schermresolutie wat wordt ingesteld in de game, en verschilt van de standaard instelling 1024x768x16bpp.
Link naar reactie
  • 2 weken later...
Dit is het antwoord wat ik na enig heen en weer gemail van MSI kreeg: Dear Sir/Madam, Comparing with Ti series VGA cards, FX series VGA cards are only optimal for DirectX9.x, support new Application and features based on DirectX9.x. So it is normal that there is not big difference to its benchmark/performance. Thanks for your supporting MSI product. We're sorry for any inconvenience caused. Please feel free to let us know if you still have any further issues or inquires. Best regards, MSI Technical Support
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...