Ga naar inhoud

GeForce 6800 (NV40) + Radeon X800 (R420) news topic.


Aanbevolen berichten

  • Reacties 266
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • anoniem

    267

[quote:53bb8c4e1b="NoepZor"] maja afwachten wat die ATi doet (GO NVIDIA :P)[/quote:53bb8c4e1b] Heb je nu al een voorkeur voor nVidia terwijl je nog niet eens weet hoe goed de ATI X800 XT is? Waarom die voorkeur? komt dat door de voedings eisen die de 6800 Ultra heeft? komt dat omdat hij zo'n enorme cooler heeft? Vind het wat voorbarig om "go nVidia" te roepen, je kunt beter voor het beste van het beste gaan ongeacht een merk en niet aanhanger zijn van een bepaalde fabrikant, het is geen Ajax vs. Feyenoord of zo.
Link naar reactie
[quote:fe529d9ea0="Red Dragon"] je kunt beter voor het beste van het beste gaan ongeacht een merk en niet aanhanger zijn van een bepaalde fabrikant, het is geen Ajax vs. Feyenoord of zo.[/quote:fe529d9ea0] das waar, maar die cooler is gewoon bruut, stroom vind me 550watt leuk en ik ben voor ajax :P Maargoed, ik heb gewoon een ingebouwde voorkeur voor Nvidia, heb er goede ervaringen mee, tot ATi met de 9700 en 9800 serie kwam en Nvidia met de FX troep. We zullen zien, volgens mij zijn de nvidia kaarten lager geprijst dan de ATi kaarten
Link naar reactie
en zelf heb je een Radeon 9700 PRO en Radeon 9800 XL ;) :) Over het algemeen is juist nVidia duurder geprijs, de GeForce 6800 Ultra met zijn 220 Miljoen transistoren is erg duur om te fabriceren, onder de 550 Euro verwacht ik die niet in Nederland. Overigens verwacht ook niet dat ATI goedkoper is hoor.
Link naar reactie
das waar, maargoed, hopen dat er snel meer prijzen bekend worden en hij ook daadwerkelijk geleverd kan worden. Ik wacht waarschijnlijk tot de HCC dagen ofzo, tegen die tijd heb ik een mooi centje verdient en zijn de prijzen weer gedaald, om nu van een opgekielelde (omgerekend over de 3000+ ergens) AMD meteen weer te upgraden naar een AMD64, dat is me eigenlijk iets te snel ;) GrtZ NoepZor
Link naar reactie
Tjemig als deze waar zijn: http://www.theinq.net/?article=15661 http://www.theinq.net/?article=15659 GeForce 6800 Ultra Extreme (XT) at 450 Mhz core + 1100 Mhz mem (of 1200 Mhz?). en maar 10.000 6800's? Van die 10.000 zouden dus maar 2000 gekwalicifeerd kunnen worden als 6800Ultra. En van die 2000 zijn er maar 200 Ultra Extreme.... Ik hoop niet dat dit waar is. (inq is een beetje plat, heb de links van CJ @ GoT)
Link naar reactie
en ATI ook http://www.theinquirer.net/?article=15662 [quote:cc87d631ea]In contradiction to earlier reports, the ATI reference boards seeded to hardware reviewers, and clocked at 520MHz VPU and 560MHz memory, will be called the XT Platinum range Numerous reports indicate that the Radeon X800XT Platinum is quicker overall, and by some margin, than the initial Nvidia GeForce 6800 Ultra reference boards that have been reviewed. // But, as we reported earlier, availability of GeForce 6800 Ultra is limited and GeForce 6800 Ultra Extreme, frankly non-existent, though we can elucidate further on this // That said, samples of even Radeon X800XT are not exactly as common as muck, and it seems that apart from seemingly 'special sampling circumstances' by ATI's PR engine in Muenchen, the whole of the trusted UK Press has no more than two 16x pipeline boards to juggle between them all. .[/quote:cc87d631ea] Zeg Slashhead, heb jij al een 800XT thuis?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...