Ga naar inhoud

Geforce 4 Ti4600 Resolutie in games niet hoger als 1024x768?


Aanbevolen berichten

Ik heb een probleem met mijn Geforce 4 Ti4600 128 MB.... Ik heb op deze kaart een Hitachi CML174SXW aangesloten (op de DVI uitgang) Nu heb ik de laatste drivers van Nvidia geinstalleerd versie 56.72 maar bijna geen spellen meer spelen hoger als 1024x768 wat erg lelijk is op mijn Hitachi Scherm. Met eerdere versies van Nvidia werkt het wel alleen doen enkele spellen weer moeilijk. Bijvoorbeeld Battlefield die werkt bijvoorbeeld niet goed met de 52.16 drivers. Had iemand hetzelfde probleem ? En hoe heb je het opgelost ? Misschien moet ik 1 van die gelekte nieuwere drivers proberen maar ik weet het niet te vinden.
Link naar reactie
als ik het goed begrijp heb je een tft-monitor. Tft monitoren zijn alleen superscherp op 1 resolutie. als dat bij jou scherm op 1024x768 is dan zal het bij andere resoluties idd lelijker gaan worden. dus het licht niet aan je kaart, maar aan de monitor. zet hem maar eens op 800x600 dan zal het beeld ook lelijker worden.
Link naar reactie
1280x1024 is goed bij mij.... Daarom wil ik ook alles op 1280x1024 spelen... Alleen nu zit ik met het probleem dat sinds kort ik NIET meer hoger als 1024x768 kan spelen terwijl mijn resolutie in Windows XP wel op 1280x1024 kan... Het is dus duidelijk een driver probleem... Alleen als ik terug ga naar oudere drivers werken nieuwe spellen zoals Battlefield en Battlefield Vietnam niet meer goed.... Maar ik kan dan wel alles in 1280x1024 spelen..
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...