Ga naar inhoud

Mislukte installatie ati 9200 se revistited....


Aanbevolen berichten

Vanmiddag 2 uur bezig geweest met het proberen mijn nieuwe ati 9200 se te installeren, voor de derde keer (de eerste twee keer heb ik ook hulp gevraagd en all die adviezen opgevolgd, behalve windows opnieuw installeren). Heb alle oude tnt drivers (ook met drivercleaner) weggehaald. Pc is dus echt helemaal "schoon" bij afsluiten. Als ik nieuwe kaart er instop installeert ie standaardpci drivers, dat hoort ook zo. Dan wil ik de standaard vga kaart instellen, maar dat lukt steeds niet. Dan treedt er een conflict op (code 27, kan de bronnen voor dit apparaat) niet specificeren) en volgens windows is er een conflict met de pci-adapter die dezelfde bronnen gebruikt. Omdat het eerder mis ging heb ik bios al geflashed en de nieuwste chipsetdrivers geïnstalleerd. Dat helpt dus ook niet... Ik heb een AOpen AX34 moederbord en gebruik W98se. Zit verder een netwerk kaart in en een tv-kaart (die ik er ook heb uitgehaald om te kijken of dat de schuldige was). Ook verschillende bios settings aangepast, maar dat hielp ook niet. Heeft iemand nog suggesties, of zal ik de moed maar opgeven?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...