Ga naar inhoud

Strepen in beeld!!!


Aanbevolen berichten

Ik heb de laatste tijd als ik snel naar beneden scroll last van dat het beeld op een of andere manier blijft hangen en krijg allemaal van die wazige beelden. Mijn beeldscherm is goed zou het mischien aan de instellingen kunnen liggen van mijn videokaart? En als dat het geval is hoe kan ik dit oplossen. Gr W
Link naar reactie
even een vraagje aan willem.. wat voor pc heb je nu? uit je sig kan ik weinig op maken behalve dat je een pentium 4 hebt (welke speed?) en 512 mb ram (DDR? pc2700?) en een ati radeon kaard met 128 mb (welk type?) dit is miss een beetje offtopic maar het is makkelijker iemand helpen als je weet wat vor pc hij heeft..
Link naar reactie
Dit is mijn systeem, kun je er iets mee? Moederbord CPU Type Intel Pentium 4A, 2600 MHz (3.25 x 800) Moederbordnaam Dell Computer Corporation Dimension 8300 Moederbord Chipset Intel Canterwood i875P Systeemgeheugen 512 MB (DDR SDRAM) Scherm Video kaart 128 DDR ATI Radeon 9800 Sec (128 MB) Video kaart 128 DDR ATI Radeon 9800 (128 MB) 3D-Versneller ATI Radeon 9800 Pro (R350) Monitor Plug en Play-monitor Multimedia Geluidskaart Creative SB Live! Series Audio Processor Geluidskaart Intel 82801EB ICH5 - AC'97 Audio Controller Opslag Diskettestation Diskettestation Harde schijf ST3120026A (120 GB, 7200 RPM, Ultra-ATA/100) Optische Station LITEON DVD-ROM LTD163 (16x/48x DVD-ROM) Optische Station SAMSUNG CD-R/RW SW-248F (48x/24x/48x CD-RW) Invoerapparaten Toetsenbord Standaardtoetsenbord (101/102 toetsen) of Microsoft Natural PS/2-toetsenbord Muis HID-compliant muis Modem BCM V.92 56K Voicemodem Peripherieapparaten Printer hp deskjet 845c USB-apparaat Ondersteuning voor USB-afdrukken USB-apparaat USB-HID Gr W
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...