Ga naar inhoud

Geforce 2 GTS 32MB


Aanbevolen berichten

Help sinds kort heb ik C&C generals, alles werkte goed maar het beeld was niet erg goed dus heb ik nieuwe drivers gedownload van de website van NVIDIA sinds dien heb ik rare blauwe sitpjes op het beeldscherm die bijv als ik over een site scroll met hondereden te voor schijn komen :( :x . wie o wie helpt mij hier van af? p.s generals werkt ook niet meer naar behoren ik krijg een zwarte ondergrond zonder verder iets erop. HELP!!!!!!!!!!!!!!!!!11 :oops: :oops: System specs: 1GHZ pentium 3 proccesor 512 MB intergeheugen (DDR) 32mb Gefroce 2 GTS vidio kaart van Nvidia 2x 40 gb hardeschijven one more time: HELP
Link naar reactie
De laatste drivers zijn niet altijd de beste voor een al wat oudere kaart. Ik geloof dat de drivers uit de 29 serie de besten zijn voor de Geforce 2. De exacte driverversie weet ik niet, maar zoek anders even een driver uit de 29 serie in het driverarchief op de nvidia site. EDIT: http://www.nvidia.com/object/winxp-2k_29.42.html
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...