Ga naar inhoud

ATI Hercules 3D Prophet 9700 Pro 128MB


Aanbevolen berichten

Hi All, Ben opzoek naar een goede driver!!!! All die drivers van www.hercules.com & www.ati.com werken bij mij voor geen meter!! Alleen die van Microsoft Update werkt maar dan moet ik wel eerst die oude van CD installeren alvorens die update. Het kan toch niet zo zijn dat hercules een driver levert waarbij wel wordt aangegeven dat hij ook voor 9700 pro bedoelt is maar niet werkt hiermee, ik weet niet hoe het met andere ati kaarten zit, maar met mijn kaart kan ik niet met catalyst 4.3 ofzo werken terwijl hier allemaal game fixes inzitten :( . Het werkt allemaal wel maar het is niet echt fijn dat ik van hercules nog niet eens support kan krijgen voor een kaart van 450 euro toen de tijd dan. :( Groeten, Robert
Link naar reactie
ik heb dezelfde kaart.... en heb nergens problemen mee het ligt misschien aan je manier van installeren gooi ALLE drivers eraf (echt ALLES (kijk ook eens in de FAQ van dit forum) en installeer dan de nieuwste ATI drivers vertel ook eens je overige hardware/software etc en wat je allemaal al gedaan hebt.... ps: ik gebruik de nieuwste ATI driver... 4.3 geloof ik
Link naar reactie
[quote:ec03cf0454="D.C.S. RoFRO"]Ja die heb ik ook eens geprobeerd. Die werkt wel snel maar ik geloof dat hij hem dan overclockt en dat kan op ten duur slecht zijn voor je video kaart.[/quote:ec03cf0454] onzin [quote:ec03cf0454] Maarja hij werkt wel met de huidige driver maar zou zo graag support willen van de makers van mijn kaart. :cry:[/quote:ec03cf0454] waarom kom je dan hier? je kan op de support site van hercules gewoon support krijgen? registreren en je kan ze zelfs email geloof ik? en zet je verhaaltje dat je mij pm'de gewoon hier neer.... ik heb het niet gelezen
Link naar reactie
Ik zal het nog eens proberen. Maar heb toen d`r tijd ook al alles weggegooid van Ati en 4.3 geinstald. De PC liep wel maar zodra ik een game ging doen kon hij nit samen werken met gl betsand ofzo in ieder geval klopte er geen bal van. Ik zal het vanavond thuis proberen hoop dat het dit keer wel goed werkt.
Link naar reactie
[quote:0f347bb5bc="GreyHornet"]Hercules is toch uit de Videokaarten / monitoren gestapt.. maar je moet gewoon alle drivers uninstallen ..zoals eerder gezegd..en dan 4.3 installeren.[/quote:0f347bb5bc] Hercules zal te allen tijde, support moeten waarborgen op hun producten. Aangezien ze in 2003 nog 3 jaar garantie geven op Hercules kaarten is de verwachting tot 2006 dat ze "betrokken" zijn in de markt.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...