Ga naar inhoud

NVIDIA RIVA TNT 2 vraagje


Aanbevolen berichten

Wanneer ik mijne pc normaal laat opstarten (Win 98 ) Dan verschijnt er na de 2 keer dat scherm van Windows 98 een witte indicator op mijn scherm. Windows wil niet doorstarten. Sind wanneer heb ik dit probleem? Ik had Call of Duty geinstalleerd, game vroeg om de laatste drivers van mijn videokaart aftehalen (NVIDIA RIVA TNT 2 met 32 MB) Ik natuurlijk de drivers afgehaald en geinstalleerd. Na dit te doen, lukt het niet om Call of Duty optestarten; blijkbaar zou mijn pc te traag zijn. Ik alles weer ge-uninstalled. En twas zulke leute; Sindisdioen weigert mijn windows normaal optestarten. Ik moet altijd in Veilige modus opstarten als ik gebruik wil maken. Ik heb al het volgende geprobeerdt. - Windows opnieuw installeeren met behoud van de huidige instellingen - Videokaart verwijderdt in apparaatbeheer en daarna opnieuw installeern, Blijkbaar lukt dit nog altijd niet. Weet er iemand een antwoord op deze rare vraag?
Link naar reactie
Ik heb bij een kennis hetzelfde probleem gehad. Ik dnek dat er bij de installatie van je nieuwe driver iets niet goed is gegaan dat was daar ook het geval (oude driver niet goed verwijderd denk ik) Als windows wel opstart in veilige modus wordt namelijk een standaard driver opgestart. Wat je het beste kan doen is de driver grondig verwijderen, zie FAQ hoe je dit doet. Vervolgens opnieuw de driver installeren.
Link naar reactie
[quote:136f22f07e="arjant2"]Ik heb bij een kennis hetzelfde probleem gehad. Ik dnek dat er bij de installatie van je nieuwe driver iets niet goed is gegaan dat was daar ook het geval (oude driver niet goed verwijderd denk ik) Als windows wel opstart in veilige modus wordt namelijk een standaard driver opgestart. Wat je het beste kan doen is de driver grondig verwijderen, zie FAQ hoe je dit doet. Vervolgens opnieuw de driver installeren.[/quote:136f22f07e] Merci é, tis opgelost, kmoest juist die software verwijderen bij 'software" Dan ging het vanzelfst.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...