Ga naar inhoud

Uitvallen ATI 9800 kaarten


Aanbevolen berichten

Van een winkelier hoorde ik dat veel ATI Radeon 9800 videokaarten na een jaar te maken krijgen met uitval. Volgens de winkelier worden de meeste ATI 9800's na een jaar 'dood' terug gebracht. Dit zou met name te maken hebben met de slechte koelers die op de kaarten zitten. De betreffende winkelier heeft zijn klanten en de fabrikant inmiddels gewaarschuwd. Ik zou graag van jullie willen weten of jullie hier ook ervaring mee hebben. Doet jouw ATI 9800 het na een jaar nog? Alvast bedankt!
Link naar reactie
Ik heb zelf een radeon 9800 non-pro en die is nu 7 maanden (ja nog geen jaar) oud en doet het nog prima! Dat verhaaltje over "dode ati's" is volgens mij lulpraat, het kan wel misschien voorkomen bij kaarten met een kunstof koeler. Mijn kaart is "build by ati" en heeft een degelijke aluminium koeler die boel mooi koel houdt.
Link naar reactie
:) ja heb ik ook met een 9500 pro gehad dat die cooler na een tyd niet meer draaide of af en toe en de kaart warm werd en de kaart sloeg dan vast of deed andere rare dingen,heb daar dan een andere cooler laten opzette en ja konden we terug een jaartje verder he :wink: heb deeze verkocht en heb nu een ati 9800 xt die heeft twee coolers ben eens benieuwd 8)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...