Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Ik heb een abit moederbord met een agp snelheid van 8x. Als ik in mijn bios kijk zie ik staan dat de snelheid op 4x staat (AGP Data Transfer Rate: 4X). Kan ik dit gewoon op 8x zetten en zo ja wordt mijn videokaart daar ook sneller van..? En dan nog een vraag: In het bios kan ik het geheugen dat nu op optimal staat ook op agresive zetten, is dit verstandig? En kan dat geen hardware matige problemen opleveren?
Link naar reactie
Antwoord over AGP staat in de FAQ: Klik hier ----> [url=http://forum.computertotaal.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=99415]FAQ: Zoek hier eerst voor dat je wat post! [Ver 3.12.03][/url] AGP 8x kan je alleen aanzetten als je moederbord en videokaart beiden AGP 8x ondersteunen en je de laatste drivers voor je moederbord en videokaart hebt geinstaleerd Vragen over je geheugen horen niet in het videokaarten sub-forum thuis.
Link naar reactie
je kan je agp speed op 8x zetten, ervan uitgaande dat je videokaart dit ook ondersteund, veel sneller zal je pc er echter niet van worden... Je geheugentimings op agressive zetten zal ervoor zorgen dat je geheugen sneller gaat werken (de toegangstijden worden verkort e.d.). Je kan proberen of het werkt, als je systeem instabiel wordt na het inschakelen op ´agressive´ moet je je timings weer terugzetten. suc6
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...