Ga naar inhoud

medion ati radeon 9800 xxl overclocken


Aanbevolen berichten

Als je nog geen eens weet welke *chipset* er op die kaart zit zal ieder weldenkend persoon met verstand van pc's zeggen..... [size=18:5fec5a6d56][i:5fec5a6d56]weet waar je aan begint[/i:5fec5a6d56][/size:5fec5a6d56] Lees eerst de FAQ eens..... [url=http://forum.computertotaal.nl/phpBB/viewtopic.php?t=99415&start=0&postdays=0&postorder=asc&highlight=]FAQ: Zoek hier eerst voor dat je wat post![/url] Die titel staat er niet voor niets bij Als je het gelezen hebt mag je weer terug komen en vragen stellen die dan nog niet beantwoord zijn ;) antwoord op vraag 1: ja commentaar erbij: de koeling van die kaart is niet bijzonder uitmuntend... dus verwacht er niet te veel van en sloop de boel niet ;)
Link naar reactie
[quote:bddd59d9ce="koene"]Noepzor zij zelf van wel tegen mij @ msn :)[/quote:bddd59d9ce] Je moet niet alles aanemen wat iemand roept via MSN, E-mail of PB zonder bewijzen te leveren, en vervolgens deze zaken overnemen en brullen op een forum. Neem pas wat aan als je een bewijs hebt gezien, zie url van Vandread.
Link naar reactie
[quote:3adffdea84="Red Dragon"][quote:3adffdea84="koene"]Noepzor zij zelf van wel tegen mij @ msn :)[/quote:3adffdea84] Je moet niet alles aanemen wat iemand roept via MSN, E-mail of PB zonder bewijzen te leveren, en vervolgens deze zaken overnemen en brullen op een forum. Neem pas wat aan als je een bewijs hebt gezien, zie url van Vandread.[/quote:3adffdea84] ik zei dat ie herkend wel als een 9800pro, dat het dus gewoon een 9800pro chip met medion naam en lagere clock is.. maarja, men verdraait het wel eens. Koeling is idd niet al te best, enigste deel vd kast wat niet warm is is waar de cpu lucht aanzuigt :)
Link naar reactie
@ Rapid|NL|Angel Ben er niet mee eens omdat een 9800 pro op een ati R350 chipset loopt. De ati 9800 XT lopen op een chipset van R360. oke je kunt de memory en core op de zelfde mhz zetten das niet moeilijk, maar die chipset bepaald toch het beeld. Heb 5 weken geleden gespeeld altijd met een ati 9700 np chipset d8 ik R300, maar nu omdat die ati is overleden :cry: heb ik een 9800 pro en het verschil zoals mohaa en nfs underground is merkbaar
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...