Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Hoi, Ik heb een AMD 2000+ ,1024 mb ram en een gf 4 ti 4200 met 128 mb aan boord. :D Eerst had ik maar 512 mb ,en toen draaide Vietcong perfect. 512 mb erbij geprikt,en nu stottert ie soms.(geheugen is niet kaduuk) Kan dat mn videokaart zijn die die datastroom niet helemaal aankan?? :o Lijkt er namelijk wel op. Mijn windows Xp draait in zn geheel in t geheugen,en bij bijvoorbeeld Call of duty met alles op HIGH gebruikt dat spel maar 257 mb :o en draait als een idioot. :D (vice city idem :wink: ) Als het mn video is die hikt,wat is dan een goeie Radeonkaart als vervanging voor die TI? Graag alleen zinvolle antwoorden aub.
Link naar reactie
Met die 512 mb eruit weer wel soepel ja(dan draait vice city weer minder soepel :( call of duty maakt geen ene moer uit :o ),en bij vietcong staat ie dus altijd op textures in system memory,dan draait ie het mooiste,daar staat ie als default al op als ik em opstart :D Anisotropic filter en antialiasing staan uit,alles draait op 1152X864X32 trouwens. nog sugesties? :-?
Link naar reactie
Probeer eens een geheugencontroleprogramma. Dan kun je zien of het geheugen fouten bevat. Deze heb ik ergens gezien: [url]http://www.memtest86.com/[/url] Vreemd is juist dat je daarbij eerder crashes zou verwachten. Schokkerigheid zou ik juist verwachten bij "interruptconflicten", oftewel een conflict tussen je hardware. Maar het ligt aan het geheugen dus kan dat niet lijkt me :roll:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...