Ga naar inhoud

Installeren Asus V9520 magix(Geforce FX 5200).


Aanbevolen berichten

Ik probeer dus een Asus V9520 magix te installeren. Eertst oude driver eruit afsluiten , nieuwe kaart erin en doorstarten. Dat lukte op zich, maar daarna driver installeren en weer opstarten. De monitor schakelt zich on-middellijk in de slaapstand(terwijl ik die echt niet heb ingeschakeld). windows start wel door, maar ja ik zie niets. Alleen mijn oude kaart er weer inzetten en windows start door en xp vraagt of ik de drivers wil installerenvoor de oude kaart. Iemand een suggestie? Hans.
Link naar reactie
Nee dit is niet de TD-versie. Maar de versie met een "normale" aansluiting en een tv-out(geen DVI of tweede aansluiting). ik doe het toch wel goed: oude driver eruit, hij draait dan op standaard VGA. Pc uit: nieuwe kaart erin opstarten en dan in windows nieuwe drivers installeren! Ik zou eigenlijk niet weten wat ik anders moet proberen. Hans.
Link naar reactie
Wat ik nog zat te denken: zou mijn voeding dit niet trekken?( het is een Q-tec(300 Watt), nou niet de beste voeding). Wat mij verder nog opvalt: dit exemplaar draait op 250 MHz(core) en het geheugen op 400 MHz en wordt passief gekoeld. Die koeler wordt loei heet! De TD-versie draait op de zelfde snelheid en wordt actief gekoeld, m.a.w misschien iets met warmte-afvoer te maken? Hans.
Link naar reactie
Ik heb uiteindelijk de bestaande drivers verwijderd met driver cleaner. Installatie van de drivers van cd-ROM wilde niet lukken, echter de nieuwere drivers van internet ging. Wat bleek na installatie het geheugen draait op 333 MHz terwijl in de specs van de winkel toch echt 400 MHz stond! En ik er expliciet naar gevraagd heb. Ik denk dat ik die kaart maar weer terug breng! Hans.
Link naar reactie
EIO.dll blijkt een bestand te zijn wat hoort bij Asus Smart Doctor(van een vorige installatie). Verwijderen en weg foutmelding. Nou ben ik de handleiding aan het doorlezen van die Radeon 9600 en kom hier iets tegen van AGP Gart driver, bij die fx5200 liep de zaak daarna gigantisch vast, dus heb ik dat ding nodig? Het lijkt erop of alles goed draait! Hans.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...