Ga naar inhoud

Moet ik zelf de Frames per seconde tellen?


Aanbevolen berichten

Hmm, jah bij MoH:AA kun je gewoon fps 1 in console tikken maar sommigen zoals Call of Duty werken met "moeilijkere" die je niet zomaar uit je duim kan zuigen, iets van: seta fps 1 o.i.d. hang me nergens aan op...;) Zoek gewoon op console commands "de game waarvoor je ze moet hebben" Daar staan meestal naast de fps command ook nog andere handigheidjes zoals de manier van binden in het spel e.d. :wink: suc6
Link naar reactie
[quote:c00e8f0b31="Harregarre"]Hmm, jah bij MoH:AA kun je gewoon fps 1 in console tikken maar sommigen zoals Call of Duty werken met "moeilijkere" die je niet zomaar uit je duim kan zuigen, iets van: seta fps 1 o.i.d. hang me nergens aan op...;) Zoek gewoon op console commands "de game waarvoor je ze moet hebben" Daar staan meestal naast de fps command ook nog andere handigheidjes zoals de manier van binden in het spel e.d. :wink: suc6[/quote:c00e8f0b31] seta is nergens voor nodig, seta is vooral voor config files nodig. (je weet wel je binds in een config en dan execen)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...