Ga naar inhoud

Videokaart na 1 dag kapot?


Aanbevolen berichten

zozo leuke computer heeft me kamaraad ook uhmm je hebt dus gele strepen door het beeld? ik had ook een keer geel beeld ma dat lag aan de aansluiting van het beelscherm op de videokaart. er was een pinnetje scheef of het bij jou zo zit (ff controleren). als alles niks helpt zalk ff terug gaan na de winkel
Link naar reactie
Ik heb het idee dat het niet helemaal goed zit met die pc van jouw. Je hebt hem nu 1 dag en al tich problemen. Bel gewoon de helpdesk van aldi. Want je hebt hem pas 1 dag. Dan hoort ie gewoon goed te zijn. Je kan wel blijven aan modderen, maar ik denk dat er iets goed mis zit in die pc van jouw. Waarschijnlijk een brak moederbord. Dus bel die helpdesk maar en ga er niet zelf aan zitten kloten. Want dat kan je garantie gaan kosten. :-?
Link naar reactie
[quote:eb15b8cc59="M@XXER"]Als ik videokaart eruit haal en er weer in doe. Krijg ik dan dadelijk geen problemen dat ie mijn kaart ook niet ziet, of dat de monteur zegt dat ik iets fout heb gedaan ofzo?[/quote:eb15b8cc59] Normaal gesproken zou dit geen probleem zijn, maar in jouw geval zou ik gewoon de monteur bellen en die het probleem laten opzoeken en reparen. :)
Link naar reactie
[quote:3e4c69306c="NoepZoR"]zit er niet zoiets van een verzegeling op de kast ? dat als ie open is geweest dat je dan geen garantie meer hebt (lijkt me krom) mijne doet het goed en is nog snel genoeg, dus heb em nog niet open gehad[/quote:3e4c69306c] Naar mijn weten is de kast niet verzegeld. Ik heb in de medion van mijn vader een diskettestation ingebouwd, en ben geen verzegeling tegengekomen. Als je bovendien zo lomp bent dat je de boel sloopt, merken ze dat waarschijnlijk toch wel :wink:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...