Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Ik heb aldi gekocht, ik heb nu allemaal wazig gele stippen op witte stukke n van mij beeld, weet iemand wat ik daaraan kan doen?. Op forum had iemand nieuwste drivers. Kan iemand een url daarvan geven. Ik had drivers van ati gedownload, maar die bleken niet bij mijn videokaart te passen ofzo. Ik heb een ati readeon 9800 XXL, ik dacht dat gewoon een 9800 pro was. Maar blijkbaar niet. Weet iemand de goede driver voor mij?
Link naar reactie
Tuurlijk passen die ATI drivers bij deze kaart, alleen die Medion f%$##^s geven die kaart een afwijkende pnp identifier. In apparaatbeheer kun je onder de eigenschappen van de kaart deze hardware identifier vinden. Voor de 9800 is dit b.v. PCI\VEN_1002&DEV_4E49. VEN_1002 geeft aan dat ATI de fabrikant is, DEV_4E49 in dit geval een Radeon 9800. Zoek in je de folder waar je de ATI drivers hebt gedownload (en uitgepakt, b.v. c:\ati\support\wxp-w2k-xxxxx\2kxp_inf) naar het .INF bestand (CX_xxxx.INF) en open deze met het kladblok. Daar staat onder [ATI.mfg] de lijst van alle Radeon kaarten. Voeg jouw kaart toe zodat er iets staat als: "RADEON 9800 " = ati2mtag_R350, PCI\VEN_1002&DEV_4E49 Gebruik dan wel de DEV_xxxx van de 9800XXT in. Installeer de drivers.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...