Ga naar inhoud

Een goede TFT monitor een 19'' wat zal ik kopen?


Aanbevolen berichten

[quote:a10036bc19="vdb_willem"]Wat is een goede TFT monitor voor gaming en gewoon een beetje hobbyen? Laat maar iets weten. Namelijk mijn beeldscherm is het aan het begeven. Mvg W[/quote:a10036bc19] DIe BenQ die in de C!T was en verder zijn alle monitoren met 16 ms rise/fall bij elkaar genoeg. Bijvoorbeeld een IIyama PRolite die RD heeft bijvoorbeeld.
Link naar reactie
Ik heb met Jeroen de Jager over die Benq gehad die in de Computer! Totaal stond, hij heeft even later ook een nieuwe Samsung getest van 12ms, (weet het type nr niet). die test zal in de Computer! totaal van Mei staan. als je een 19" tft wilt is die Benq of Samsung aan te raden. de 19" TFT Iiyama E481S is ook goed maar heeft een refresh van 25ms. Als je goed wilt gamen kan je beter voor 17"TFT gaan ipv 19"TFT Mijn 17" iiyama E431S is prima voor games. niks mis mee.
Link naar reactie
  • 3 weken later...
[quote:85d5f240f1="Die hard gamer"]Hey, Je wilt graag een 19" TFT monitor maar ik wil wel graag even iets op het hard drukken: namelijk dat een TFT scherm geen 32 bits kleuren aankan, ik weet niet of je daar op let maar ik wilde het alleen even zeggen... :D mzzl :wink:[/quote:85d5f240f1] Maar wel 24 bits kleur, 8bit RGB, meer heb je niet nodig voor ware kleuren. overigens zie je bij normaal gebruik geen verschil tussen 18bit en 24bit tft. Lees ook: http://forum.computertotaal.nl/phpBB2/viewtopic.php?p=753453#753453
Link naar reactie
  • 2 weken later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...