Ga naar inhoud

Sissend geluid monitor


Aanbevolen berichten

Hallo, Sinds een paar dagen geeft mijn iiyama monitor bij opstarten van mijn PC een raar sissend geluid. Ook klikt hij een paar keer op en neer alsof hij in en uit powersave mode springt. Het sissende geluid houdt een seconde of 15 á 20 aan en verdwijnt dan. Kabels en dergelijke heb ik al gechecked en dat zit allemaal goed. Heb ik hier te maken met een voorteken dat mijn monitor het aan het begeven is of is hier een klein, simpel probleempje ontstaan dat ik zelf op kan lossen? Kent iemand dit verschijnsel?
Link naar reactie
[quote:e90f1e5253="Vunce"]Iiyama doet in de regel niet erg moeilijk, begin dit jaar was mijn monitor ook defect. Na 2 weken (ze hadden mijn type niet op voorraad anders was het binnen 8 dagen) kwam ik thuis en kreeg ik te horen dat mijn monitor was vervangen door een gloedje nieuwe. :D[/quote:e90f1e5253] toch niet na 3 jaar??? lijkt me sterk dat je dan nog garantie hebt.
Link naar reactie
Iiyama is perfect in dit soort zaken. Mijn 1,5 jaar oude TFT monitor begaf het. Hetzelfde type hadden ze niet meer, ik kreeg prompt een nieuwer en duurder type beeldscherm. Keurig op de afgesproken tijd afgeleverd bij mij thuis, en alles binnen een paar dagen. Voor dit alles was slechts 1 telefoontje en 1 e-mailtje nodig. Dat noem ik nou service! :D (Ik heb naderhand uiteraard een bedank-mailtje gestuurd!).
Link naar reactie
Ey, mijn monitor is ook bijna 3 jaar en doet het zelfde , hij maakt een sissend geluid en gaat vaak aan en uit bij het opstarten. Het wordt steeds erger en nu moet ik bij het opstarten een tijdje wachten dan het beeldscherm op nieuw aan zetten en dan doet hij het wel maar met een onstabiel beeld. Wat moet ik precies doen welk nummer moet ik bellen en wat is het email adres? Als jullie me kunnendhelpen zou ik erg dankbaar zijn want ik krijg wel een nieuwe pc maar deze blijft ook voor mijn vader. bedankt alvast
Link naar reactie
[quote:3bf4ead15b="leonardo15"]bedankt voor de info. Ik wist alleen niet of ik een garantie kaart had en maar als ik hem heb en ze hebben hem nodig dan ligt alles boven in een map bij m'n vader. Weet iemand of de garantie pas nodig is?[/quote:3bf4ead15b] had je er wel bij gezegt tegen hun dat ie 3 jaar oud was??? Volgens mij krijg je gewoon dikke rekening :P
Link naar reactie
:D hij is pas over een week 3 jaar oud en als er 3 jaar garantie opzit zouden ze me moeten helpen, dus ik ben maar aan het hopen en anders moet ik een apart beeldscherm bij me nieuwe computer kope omdat deze binnekort het echt opgeeft en ik deze computer wel wil gebruike. Dat wordt dan een minder goeie nieuwe computer :(
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...