Ga naar inhoud

CeBIT 2004 visited by Computer!Totaal


Aanbevolen berichten

Zit die dual layer brander nu in zo een godsonmogelijke kast of lijkt dat maar zo? Of is dat speciaal om dikke vingers van de knoppen af te houden op een stand, dan is het wel weer handig dat niemand bij de open/close knop kan. VIndt trouwens dat Philips behalve aan de techniek ook wel eens iets aan de looks van haar branders mag doen. Die dingen 'bekken' niet lekker. groetjes Ed
Link naar reactie
  • Reacties 137
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • anoniem

    138

//Alexander, Zoals je kan lezen in de post over blu-ray ondersteund het apperaat ook CD en DVD (In de caddy kan je ook een cd of DVD stoppen), dus geen nood aan de man. Ook kan je lezen in het stukje dat het bedoeld is voor HD-TV, aangezien HD-TV erg populair aan het worden is in de VS en Japan denk, daar zitten dus erg veel mensen erop te wachten. Tevens is de cardridge (caddy) niet bedoeld voor de mooi maar voor de bescherming (zie post BA). Overigens vind ik die blauwe cardridge wel erg fraai, maar ja smaken verschillen //Edmond Ik heb geen idee waarom ze hem in de case hadden, er stonden er 2, rechts stond er nog een (staat net niet op de foto) en die kon gewoon open, die kerel van Philips die er bij stond haalde er een Dual Layer DVD voor me uit om hem te laten zien. Er komt overigens waarschijnlijk ook een zwarte uitvoering van de brander. En je moet maar zo denken, Philps ontwikkeld, een ander neemt het over en maakt er een fraai product van, Sony komt ook snel met een dergelijke brander. Vermoedelijk kan je tegen de zomer van Lite-on, LG, Sony en Plextor of een ander goed + fraai merk een Dual Layer brander kopen voor een schappelijke prijs, gelukkig zitten we niet aan Philips vast :) //Hersen control Dat apparaat waar ik het over had werkt op de hersen golven zoals BBX omschrijvt. er moesten 2 man aan een tafel gaan zitten en in het midden lag een bal, beiden kregen een band om hun hoofd die was aangesloten op een systeem. De bal rolde over de tafel (vermoedelijk via magneetisme) naar de persoon die het meest aan het relaxen was. Helaas heb ik er geen foto van.
Link naar reactie
//Koene Er een hebben is leuk dat zonder twijfel, maar ik ga niet 400KM naar Hanover rijden om een CPU te zien die ik zelf al bij vrienden en kennissen thuis kan zien draaien. :) //Alexander Yeps. die zitten er nog steeds op. ook bij de intel borden. Ik vond dat er niet echt bijzondere AMD borden waren, gewoon meer van het zelfde, alleen dan met de nForce 250 chipset en K8T800 PRO. En natuurlijk Socket 939.
Link naar reactie
De VS heeft als voordeel dat ze daar al HDTV-uitzendingen hebben ... (ik meen zelfs ergens gelezen te hebben dat ze bijna verplicht digitaal aan het uitzenden zijn daar) terwijl we hier nog met dat half-gare pal-plus 'breedbeeld' zitten voor de anderhalve uitzending die dat ondersteund, terwijl digitale tv nog maar een klein experimentje is. // -- Hoe staat het met de verplichte kopieerbeveiliging bij Blueray ? De industrie zal daardoor toch ook bang zijn voor BR-recorders e.d. En verder : hoe staat het met SACD & DVD-audio ... was dat nog te zien ?
Link naar reactie
//JaFO Ik heb geen SACD of DVD-Audio bekeken, dit omdat deze 2 media niet echt baanbrekend of nieuw meer zijn. Ik heb geen idee hoe het met de beveiliging van de BD-rom zit, heb ik niet naar gevraagd. Verder deel ik je mening over HDTV, ik hoop nu dat Digitanne gaat doorbreken in nederland, dan is er nog hoop op een snelle invoer van HDTV, met kabel TV word het niets omdat Kabel tv de bandbreedte van HD beeld materiaal niet aan kan voor het aantal zenders wat we willen zien. //Skinnered. Er waren genoeg Socket 939 moederborden te zien, echter heb ik er geen foto van genomen omdat deze er net zo uit zien als een Socket 754 moederbord, er zit tenslotte ongeveer de zelfde componenten op. En inderdaad, helaas het eerst komende half-jaar geen AMD + PCI-express. hiervoor moeten we wachten tot het najaar.
Link naar reactie
Twee jaar terug hadden ze onze roadmap van club3D op rage3D gezet en gewoon een deeplink naar mijn webspace. Binnen een drie uur was ik door mijn data verkeer heen voor een hele maand :( Als ik me het goed herinner stond er toen een Radeon 8800 op. Die heb ik overigens nooit gezien :-? Het is dus maar afwachten of dit soort lectuur wel klopt.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...