Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

[quote:3688d9665b="Duketheboss"]Is deze kaart nog ergens verkrijgbaar? Want ik heb ergens ooit is in een boekje gelezen dat dit een budget kaart van ATI is ?[/quote:3688d9665b] Pfft, nou ik kan je zeggen ik heb begin vorig jaar een 9500 Pro gekocht en die waren toen al héél moeilijk te krijgen dus ik denk dat je het kan schudden en je genoodzaakt bent om inderdaad naar 2e hands uit te kijken. Maar misschien met heel veel geluk vind je nog wel een winkel die er heeft. De kaart komt iig nog prima mee met de laatste games zoals RD ook al aangaf. Anders ga voor een 9600 (Pro).
Link naar reactie
[quote:c7fb8b9fd7="MichelG"]Ik heb een radeon 9500 pro thuis. Dit is echt een zeer fijne kaart. Ik kan er alle spellen mee spelen op een hoge resolutie. Over deze kun je dan een softmod gooien en een klein beetje overclocken en dan is deze helemaal niet meer te stoppen.[/quote:c7fb8b9fd7] wat is het nut van een 9500pro softmodden?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...