Ga naar inhoud

Beste prijs kwaliteit


Aanbevolen berichten

dan denk ik meteen aan de Gforce FX5900XT ..en als je nu ffies doorspaart heb je meteen high-end kaart ..de Radeon 9800Pro. Radeon 9600Pro is ook wel goed...en voor ietsje meer heb je de geoverclockte 9600XT , de Gforce FX5600 is denk ik niet zo'n hele erge vooruitgang..maar je kunt het proberen. zoek ook ff op google ..en ga naar tomshardware.com en anandtech.com ofzo..en kijk ff naar benchmarks..
Link naar reactie
[quote:547891182a="loeke"]Wat is nu een geschikte Videokaart om het PC game Far Cry optimaal te spelen. Ik bezit nu Ge ForceFX 5200 maar weet dat het niet zal voldoen. Ik zoek wel naar beste prijs kwaliteit mvg[/quote:547891182a] Maar wat is je budget dan? WAnt volgens mij hebben de FX5900XT's hele goede prijskwaliteit verhouding, maar de 9800Pro's ook, maar als dat helemal buiten je budget valt/ :-?
Link naar reactie
[quote:8941a4bc33="/michael/"]de FX5600 is een goeie kaart hoor, ik heb um ook en far cry demo speelt vloeiend(hoewel ik de kaart wel iets overgeclocked heb zonder extra koeling maar hij loopt vloeiend) :D[/quote:8941a4bc33] VAn een FX5200 naar 5600 is nou niet een geweldige stap vooruit. Trouwens, probeer is te benchmarken ('03) met en zonder overklok, kan je het verschil zien. En wat vind jij vloeiend, dat is ook een aandachtspunt, en op welke resoluties speel jij dan wel niet, en misschien hecht loeke veel waarde aan AA en FSAA
Link naar reactie
[quote:6fc0336324="Interficior"][quote:6fc0336324="/michael/"]de FX5600 is een goeie kaart hoor, ik heb um ook en far cry demo speelt vloeiend(hoewel ik de kaart wel iets overgeclocked heb zonder extra koeling maar hij loopt vloeiend) :D[/quote:6fc0336324] VAn een FX5200 naar 5600 is nou niet een geweldige stap vooruit. Trouwens, probeer is te benchmarken ('03) met en zonder overklok, kan je het verschil zien. En wat vind jij vloeiend, dat is ook een aandachtspunt, en op welke resoluties speel jij dan wel niet, en misschien hecht loeke veel waarde aan AA en FSAA[/quote:6fc0336324] ik speel op 1024x768 met alles op het hoogst, maar wel zonder FSAA en AA :lol:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...