Ga naar inhoud

Hulp bij aanschaf nodig


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal, ik ben nu in het bezit van een miezerige GeForce 2Mx, voor gewone spelletjes als BattleField 1942 en GTA3 is het net te doen. Maar nu wil ik de nieuwe Battlefield Vietnam spelen en daar zijn de volgende specs voor nodig: Recommended configuration for this game Pentium III 1.2GHz processor, 3D accelerated GeForce3 64MB or equivalent, 512 MB RAM, 1.5 GB free hard drive space, 16x CD-ROM Nu heb ik een pentium 2, 1024 Ram, maar dus geen goede videokaart. Ik heb maar een klein budget en wil eigenlijk onder de €100,- uitgeven voor een videokaart kan iemand mij misschien een tip geven? En als ik nu toch bezig ben, is het inbouwen van een kaart simpel? (Ik heb het idee dat het even simpel is als een gewoon PCI kaartje erin steken) Alvast bedankt, David
Link naar reactie
Er zijn genoeg topics te vinden op het forum met betrekking op advies voor een nieuwe kaart. Gebruik de zoekfunctie eens. Hier op het forum is het al snel zo dat er mensen zijn die 'aanraden' om nog even 'door te sparen' voor een iets duurdere kaart. Als je dan over bent gehaald daartoe komt er weer een ander die je ook weer 'aanraad' om ff door te sparen enz. enz. En iedereen heeft zijn eigen mening natuurlijk...... Ga eens kijken op sites met tests van allerlei kaarten die in je budget liggen, daar heb je veel meer aan. Ik houd me er maar verder niet meer mee bezig. Suc6
Link naar reactie
[quote:6bbf9afb25]Maar let op: Je PII zal ook snel verouderen.[/quote:6bbf9afb25] Oops, sorry ik bedoelde natuurlijk P4, zit ook zo dichtbij de 2 :oops: [quote:6bbf9afb25]Ga eens kijken op sites met tests van allerlei kaarten die in je budget liggen, daar heb je veel meer aan. [/quote:6bbf9afb25] Ik heb natuurlijk al rondgekeken op google en dergelijke en heb al meerdere (50+) testen gelezen. Omdat op het CT forum veel deskundigen zijn dacht ik dat ik hier wel een ardig voorstel kon verwachten (zoals meestal hier). Kan iemand mij dan misschien helpen met de keuze tussen bijvoorbeeld: Geforce 4 MX 440 SE NVidia Geforce FX 5200 en als iemand er hele goede ervaring mee heeft misschien de NVidia Geforce FX 5600XT
Link naar reactie
[quote:beccb95990]Ok ok. ik zei dat ik me er verder niet meer mee bezig houdt, maar nu doe ik dat toch maar (shit, hier maak ik geen vrienden mee)[/quote:beccb95990] Toch bedankt voor je moeite :) Ik denk dat ik dan maar de FX5200 128.0 MB omdat ik die voor €62,- kan krijgen. Is deze alleen een beetje te vergelijken met een 3D accelerated GeForce3 64MB? En graag zou ik nog willen weten of het inbouwen te doen is (ik heb iig al meer dan 50 pci (e.d.) kaarten ingebouwd). Interficior, praatpaal en bbx bedankt voor de reacties
Link naar reactie
Ten eerste heeft de TS zijn keuze gemaakt en ten tweede is zijn budget (onder de) 100 euro. Volgens mij heb je daar geen Radeon 9600 of GF4 Ti 4400/4600 voor. Die FX5200 is een prima kaart voor 62 euro. Aangezien de TS zelf min of meer dit topic al heeft gesloten lijkt het me goed om hier ook maar een slotje op te doen voordat er veel een heftige off en on topic discussie losbarst.
Link naar reactie
[quote:21e1de9fad="praatpaal"]Ten eerste heeft de TS zijn keuze gemaakt en ten tweede is zijn budget (onder de) 100 euro. Volgens mij heb je daar geen Radeon 9600 of GF4 Ti 4400/4600 voor. Die FX5200 is een prima kaart voor 62 euro. Aangezien de TS zelf min of meer dit topic al heeft gesloten lijkt het me goed om hier ook maar een slotje op te doen voordat er veel een heftige off en on topic discussie losbarst.[/quote:21e1de9fad] [color=red:21e1de9fad]* mod edit: Als je het er niet mee eens bent prima, graag alleen feiten neerzetten en geen andere opmerkingen die anderen in het harnas jagen. Die voegen niets toe aan je verhaal. (slash)[/color:21e1de9fad] Een gf4 ti4200 verkies ik altijd boven enig andere budgetkaart van -100 euro, je hebt er zo een gevonden op 2ehands aanbod sites voor rond de 70/80 euro. En de performance is 100% beter dan een fx5200 etc *dit stukje werd geschreven met andere geinterreseerde in gedachte* edit: hehe sorry slash, [color=blue:21e1de9fad]maar ik heb wel gelijk[/color:21e1de9fad] :lol:
Link naar reactie
[quote:0535d99e5c="praatpaal"]Ten eerste heeft de TS zijn keuze gemaakt en ten tweede is zijn budget (onder de) 100 euro. Volgens mij heb je daar geen Radeon 9600 of GF4 Ti 4400/4600 voor. Die FX5200 is een prima kaart voor 62 euro. Aangezien de TS zelf min of meer dit topic al heeft gesloten lijkt het me goed om hier ook maar een slotje op te doen voordat er veel een heftige off en on topic discussie losbarst.[/quote:0535d99e5c] We hebben nog nooit een topic dicht gegegooid omdat iemand zijn antwoord heeft. En dat zal ook niet gebeuren. Het is nog altijd zo geweest dat zo'n topic wegzakt in de vergetelheid...
Link naar reactie
Ok sorry, ging misschien een beetje te ver. Ik zal me voortaan inhouden :oops: Alleen dat er iemand komt met een advies over een GF ti 4400/4600 of Radeon 9600 is in dit topic niet van toepassing omdat het budget van de TS dat niet toelaat, komt vaak voor op het forum, vandaar een beetje mijn reactie. Ik zal vanaf nu weer on topic gaan of mijn mond houden :wink:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...