Ga naar inhoud

Nvidia Gforce 5600 of ATI ?


Aanbevolen berichten

[quote:5b13ef39a1="bbx"]wat ik bedoelde was hoeveel je voor een grafische kaart overhebt. Als je echt the top of the notch wil hebben, dan moet je kijken naar een Radeon 9800(XT). Als je toch een goede kaart wilt hebben voor wat minder geld, dan moet je eens kijken naar de Radeon 9600 series.[/quote:5b13ef39a1] Of naar de 5900XT
Link naar reactie
Nog even een aanvullig op wat bbx zei: Er zijn fabrikanten die een betere koeling op de videokaart monteren (hercules bv.) waar je wat profijt van heb met overklokken en de hoeveelheid software is bij de ene fabrikant een stuk groter dan bij de ander. Over het algemeen kan wel gezegd worden dat de prestaties niet veel van mekaar afwijken, dus met jou toch een btje beperkte budget zou ik gewoon voor de goedkoopste kaart gaan van een model.
Link naar reactie
[quote:9d0599d5f5="R-bin"]Nog even een aanvullig op wat bbx zei: Er zijn fabrikanten die een betere koeling op de videokaart monteren (hercules bv.) waar je wat profijt van heb met overklokken en de hoeveelheid software is bij de ene fabrikant een stuk groter dan bij de ander. Over het algemeen kan wel gezegd worden dat de prestaties niet veel van mekaar afwijken, dus met jou toch een btje beperkte budget zou ik gewoon voor de goedkoopste kaart gaan van een model.[/quote:9d0599d5f5] en dan overklokken! 8)
Link naar reactie
[quote:a04aee18a3="Roel_16"]misschien een Ati Rademon 9600 Pro 256MB ? kheb die gezien voor 129 eurii Mad View ATI Radeon 9600 PRO 256mb / 8X AGP / TV OUT / DVI 129,00€[/quote:a04aee18a3] WAt is nou precies je budget voor de Videokaart? Iig zou ik die niet doen, want: 1) Het geheugen is te veel en overbodig, 2) Madview rommelt aan de kloksnelheden.
Link naar reactie
[quote:4dd62fd02b="Roel_16"]geheugen teveel :| daar heb ik nog noooit van gehoord.. en kloksnelheden ... tsja .. spellen als vietcong enz zulle er toch wel op draaien als ze ok op een Gforce 5600 64 MB kunne draaien :roll:[/quote:4dd62fd02b] En het is echt zo, ik weet niet of dat ook met 9600Pro's is, maar bij XT's gooien ze er ook nog eens brakker geheugen in. :| Nog een keer dan maar: Wat is je budget voor de videokaart?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...