Ga naar inhoud

Onboard videokaart stuk na verwisselen stekker? (pc - aan)


Aanbevolen berichten

[quote:f83b3bc07e="k_koen_k"]Kan het zijn dat als je de stekker van je monitor erin doet en er weer uit haalt terwijl de pc aanstaat... je die aansluiting sloopt?[/quote:f83b3bc07e] Nou, wij hebben hier servers staan, waarbij ook de monitorstekker eruit wordt gehaald terwijl ie aan is. Maar dat is linux, ik weet niet of het uitmaakt. Misshien als je hard wrikt, dat je dan de stekker molt.
Link naar reactie
Een vriend van me, zegt dat hij geen beeld krijgt... Met 2 verschillende monitoren. En hij heeft een paar keer die stekker erin en eruit gehaald, terwijl hij aan stond dus. Gister deed die pc het nog wel gewoon, maar nu krijgen hij geen signaal meer. De pc start overigens wel gewoon op. Maar hoe kom je er nou achter waar het door komt...
Link naar reactie
Als je hem aansluit zou het normaliter moeten kunnen, echter indien je hem niet correct aandrukt kan je een een elec schok creeren, waardoor de aansluiting of het onderdeel doorbrand. Daarom wordt normaliter altijd gezegd PC uit, stroom eraf voor je iets wisselt. Alleen USB mag. Probeer een andere videokaart zou ik zeggen (je videokaart zou dus in dit geval zijn overleden, ik hoop het niet voor je, maar je kan je er beter op voorbereiden) doet hij dat weer.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...