Ga naar inhoud

ATI Radeon 9600 conflict met games


Aanbevolen berichten

Sinds ik in mijn systeem (P4 2.8GHZ, 512 SDRAM, WINXP) een nieuwe videokaart heb gezet (Asus ATI Radeon 9600se) draaien sommige spellen niet meer. Ondertussen heb ik mijn computer schoon geinstalleerd en ook de games, maar het probleem blijft. -C&C generals draait top -GTA3 draait niet (na het logo van Rockstar gebeurt er niets meer De laatste nieuwe drivers zijn geinstalleerd ook de patches van de game. Bekend probleem?
Link naar reactie
Grappig, ik heb net exact hetzelfde probleem achter de rug. De oplossing is als volgt: Als je van videokaart wisselt blijven de textureoptimalisaties van de vorige kaart bewaard, of je de game nu uninstalled of niet, de map Mijn documenten\GTA3 User Files' blijft gewoon staan. Dat is op zich handig omdat ook je saves daarin staan, je nieuwe videokaart kan echter niets met de vorige optimalisaties. Daarom moet je het bestandje Mijn documenten\GTA3 User Files\GTA3.set weggooien. Als je dat doet kun je de game weer gewoon starten en worden er nieuwe texture optimalisaties aangemaakt.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...