Ga naar inhoud

scherm van laptop maakt geluid, is dat normaal?


Aanbevolen berichten

Wat heb jij toch met laptops, ze lijken de problemen wel aan te trekken :P :wink: Maar inderaad, een zoemend geluid hoort niet. Misschien werkt een andere kleurdiepte (hoewel ik eerlijk gezegd niet zou weten waarom, maar proberen kan geen kwaad)? [edit] Ik moet toch eerst mijn posts eens op spelfouten controleren voordat ik ze plaats :( [/edit]
Link naar reactie
Jawel hoor, bij tft schermen kun je ook de vernieuwingsfrequentie instellen. Het is denk ik het backlight dat geluid maakt, want als ik het uizet dmv het knopje in te drukken dat ook ingedrukt wordt als je het scherm dichtklapt is het geluid weg. Het beeld kun je dan dus nog wel zien als je goed kijkt, alleen het licht is uit.En het geluid dus weg.
Link naar reactie
[quote:ac1d16f299="weert114"]Jawel hoor, bij tft schermen kun je ook de vernieuwingsfrequentie instellen.[/quote:ac1d16f299] O, bij mijn laptop kan dat niet. Die staat vast op 60Hz. Weer wat geleerd... [quote:ac1d16f299]Het is denk ik het backlight dat geluid maakt, want als ik het uizet dmv het knopje in te drukken dat ook ingedrukt wordt als je het scherm dichtklapt is het geluid weg. Het beeld kun je dan dus nog wel zien als je goed kijkt, alleen het licht is uit. En het geluid dus weg.[/quote:ac1d16f299]Ja, dan zal het idd wel aan het backlight liggen. Dan zal het geluid wel iets wezen waar je mee moet leven. Is het erg hard of meer een achtergrondzoem?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...