Ga naar inhoud

9800pro, game theater xp, call of dutyproblemen


Aanbevolen berichten

Hallo ik ben al veel topics doorgescrolled op zoek naar mijn probleem maar heb helaas nix kunnen vinden. ook op google gezocht, was ook zinloos probleem, In call of duty mp lagde het spel een klein beetje dus heb ik een 9800 pro gekocht toen ik die er in zette schertste mijn verbazing dat ik meer lag had dan eerst, dus ik aan het kloten met de instellingen, ben ik erachter gekomen dat het aan de geluidskaart ligt, zodra ik miles 2d sound aanzet loopt het spel soepel, eax 1 of 2 lagged t spel. mn systeem: athlon xp 1700+ (non oc) msi k7t266 pro 2 512 mb (2 bankjes) tv kaart van pinnacle pctv pro netwerk kaart van unex dvd spelertje, 40 speed brander 80 gig wd 8 mb 40 hytachi 7200 rpm game theater xp voorheen een geforce 2 ti. wat ik al geprobeerd heb: windows reinstall omega drivers geinstalleerd catalyst 3.8 3.11 4.1 getest andere drivers van game theater geinstalleerd game theater kaart van pci slot veranderd. fast write uit/aan agp 2x aangezet. ik heb dus direct x gedeinstalleerd, vid kaart gedeinstalleerd geluids gedeinstalleerd mobo drivers geinstalleerd directx geinstalleerd vid kaart geinstalleerd geluidskaart geinstalleerd spel getest, helaas nog steeds geen effect nu ben ik dus ten einde raad,en vraag ik jullie hulp ik hoop dat jullie me kunnen helpen, en heb je meer info nodig vraag t ff Greetz Remco
Link naar reactie
[quote:6daf047276="remcor2000"] In call of duty mp lagde het spel een klein beetje dus heb ik een 9800 pro gekocht athlon xp 1700+ (non oc) msi k7t266 pro 2 512 mb (2 bankjes) omega drivers geinstalleerd catalyst 3.8 3.11 4.1 getest andere drivers van game theater geinstalleerd Greetz Remco[/quote:6daf047276] COD problemen met ATI zijn verholpen vanaf ATI Catalyst 3.10. De laatste versie is zelfs 4.2
Link naar reactie
[quote:645d1667ad="Bosje"][quote:645d1667ad="remcor2000"] In call of duty mp lagde het spel een klein beetje dus heb ik een 9800 pro gekocht athlon xp 1700+ (non oc) msi k7t266 pro 2 512 mb (2 bankjes) omega drivers geinstalleerd catalyst 3.8 3.11 4.1 getest andere drivers van game theater geinstalleerd Greetz Remco[/quote:645d1667ad] COD problemen met ATI zijn verholpen vanaf ATI Catalyst 3.10. De laatste versie is zelfs 4.2[/quote:645d1667ad]tja heeft hij al geprobeerd, dus dat werkt niet.... Lijkt me dat het probleem in je geluid zit dus..... hoe zit het bij andere games met dat geluid? wellicht trektie te zwaar aan je processor?
Link naar reactie
Je kan idd XP opnieuw installeren ja. Kijk ook ff wat je op de achtergrond heb draaien. Hoeveel ram heb je nog over? Ik had ook eerst zo'n soort probleem, heb gewoon XP opnieuw gedaan en Cat 3.10 erop gezet. Alles deed weer "normaal". Maar je zegt dat je dit probleem alleen hebt bij CoD MP. Je bedoelt dan tog multi player online? Zo ja, kan het ook wel aan je internet verbinding liggen. Zorg dan ook dat je nix aan het downloaden bent ofzo.
Link naar reactie
ik heb idd 1.2 patch al geinstalleerd. maar idd bij cod multiplayer, en ik ga ff checke of de andere spellen er ook las van hebben, windows had ik al es reinstalled maar ga ik nog een keer doen. en wua verbinding maakt t nix uit, want t heeft al eens gewerkt. op speedtest haal 110 download 37 upload. dus dat is het ook niet, en hij lagged alleen als ik geluid hoor, dus is het stil lagged ie niet mn ram is ook gewoon relatief leeg.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...