Ga naar inhoud

twijfels nieuwe vga help !


Aanbevolen berichten

Volgens mij zijn zo'n beetje al die kaarten gebaseerd op het reference design van nvidia. Ik heb een MX440 gehad en daar zat een aansluiting (paar gaatjes) om een andere koeler erop te monteren. Maar waarom wil je per se een actieve koeling? Als er een beetje goede airflow in je kast is, is er niks aan de hand. Of wil je bruut gaan overclocken?
Link naar reactie
mijn geforce 4 mx440 heeft wel actieve cooling, maja wat heeft et voor een nut, het maakt echt een irritant geluid. verder heeft het overclocken toch niet zo heel veel nut bij zo'n kaart :-? btw mijn merk is Point Of View en hij heeft TSOP geheugen, en neem geen MX440 SE, die heeft maar een 64bits geheugenbus ipv. een 128, dus een gecastereerde GF4MX440 :o
Link naar reactie
enne als je een beetje zoekt kunt je op een 2e hands site wel een leuke radeon 8500(le) vinden voor een 50 euro en die zijn dx 8.1 en je kunt ook van de functies genieten :wink: , maar als je moet kiezen tussen 9200se of mx440 is idd de mx440 de beste keuze en hij is zo'n 3,5 keer zo snel met spelletjes als de gf2 mx dus je zult er wel weer veel plezier van hebben
Link naar reactie
Daar ben ik ook wel zeer benieuwd naar, Red Dragon. Jullie proberen `m echt te helpen met een keuze te maken, zelfs alternatieven werden voorgesteld, maar nee, Duke moest en zou kiezen tussen een GF 4MX of een R9200SE. Nu komt ie ineens thuis met een FX5200. Het is allemaal niet erg als hij bijvoorbeeld 10 euro duurder uit is dan die GF 4MX, maar dat geloof ik niet, ik denk dat ie een stuk duurder uit is en dan is het misschien weer zonde-geld
Link naar reactie
[quote:70b36606e3="humpf007"]Daar ben ik ook wel zeer benieuwd naar....[/quote:70b36606e3] Duketheboss is gelukkig nooit eigenwijs [img:70b36606e3]http://gathering.tweakers.net/global/smileys/clown.gif[/img:70b36606e3] maja opzich zal et verschil niet zo heel groot zijn... mag ik hopen [img:70b36606e3]http://gathering.tweakers.net/global/smileys/hypocrite.gif[/img:70b36606e3]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...