Ga naar inhoud

radeon 9500 --> 9700


Aanbevolen berichten

okee laat we maar gelijk beginnen met het vermelden dat ik de faq al heb gelezen, en ik na het lezen van de faq kom ik er dus nog niet helemaal uit. Okee ik heb een saphire radeon 9500 128 mb Non pro gekocht. Nou wist ik wel al dat je die kon overklokken naar 9700 dus ik beetje zoeken in de faq en geprobeerd. maar nu, ik probeer het op de softmod manier, voor de veilighied :D Okee ik heb de nieuwste catalyst drivers gedownload en voortijdig afgebroken, toen naar de patchscripts in de Rivatuner map en dan ATI en dan SoftR9x00, okeee dan start ik dat .rts bestandje en vraagt ie naar ati2mtag.sys maar in de faq hebben ze het over een .vxd bestandje?! moet ik dan gewoon deze doen of doe ik wat anders fout?!
Link naar reactie
Wat ook heel simpel is en dacht ik ook wel in de FAQ staat, is: eerst volledig de catalyst drivers installeren en dan ati2mtag.sys hiervandaan downloaden: http://www.ocfaq.com/softmod/download.php en over ati2mtag.sys heen zetten die in een windows directory staat. Bij win2k is dat c:\winnt\system32\drivers, hoe dat bij xp is weet ik niet, maar ff zoeken biedt dan wel uitkomst. Rivatuner zal hetzelfde doen, die patched dan die file voor je.
Link naar reactie
okeee nou heb ik dus de Omega drivers geprobeerd met optie 2 natuurlijk, Softmod 9x00. Na gerestart te hebben enzow zag ik eerste van deze dingetjes..... [img:eb1acd4822]http://www.cs.vu.nl/~iackunst/vaag.JPG[/img:eb1acd4822] Die streepjes bij die icoontjes :S Daarna kreeg ik deze vrolijke melding: [img:eb1acd4822]http://www.cs.vu.nl/~iackunst/melding1.JPG[/img:eb1acd4822] Betekent dit nu gelijk al dat mijn kaart die softmod niet kan hebben?!
Link naar reactie
okee ja sorry, dat stukje heb ik dus waarschijnlijk overgeslagen :-? . Ik heb dus precies gedaan zoals de readme zegt van DriverCleaner, ik heb 2.7 gebruikt. En daarna de Omega drivers geinstalleerd, en de softmod optie gekozen. Ik zie weer allemaal van die streepjes, voor plaatje zie paar reacties hoger, maar ipv dat ik nu een VPU recovery message krijg, krijg ik gewoon een out of range op mijn scherm en dan helemaal zwart, geeft dus geen signaal meer door lijkt mij......... iemand hier een ideetje voor??!! heeft het misschien iets met de bios te maken van de kaart??!!
Link naar reactie
Heb je de goede pcb wel? Overigens kan ik me ook nog herinneren dat er een aantal Saphire kaarten buiten de boot vielen. Maar dat zoek ik niet voor je op tussen 10 draden van wel duizend posts op got :wink: . Anders is je register niet helemaal meer oksel fris. Maak nu ook weer eens een boel geouwehoer mee met het installeren van een TV kaart...
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...