Ga naar inhoud

[ATI] Weergave ondertitels op tv


Aanbevolen berichten

Hey ik heb een Radeon 7500 met tv-out. Maar als ik een film wil bekijken met ondertitel neemt hij deze niet mee naar de TV. Allleen op mijn monitor zie ik zowel film als ondertitel. Weet iemand wat ik hier aan kan doen? ik gebruik "Micro DVD Player", maar ook met "Subtitled Media player" lukt het niet. BVD, Josteman
Link naar reactie
Heb ik ook gehad... maar dan met een GF. Ik kan je probleem niet precies oplossen maar wel vertellen hoe het komt dat je ondertitels niet mee gaan: je videokaart staat waarschijnlijk ingesteld op video-overlay, dat houdt in dat hij alleen de video beelden verzent maar niet de rest. Ik weet niet hoe het bij ATI moet maar je moet hem zetten op kloon modus, dat hij dus gewoon het beeld kopiert naar je TV-out... Maar bij mij kwam er toen een ander probleem, de subs werde niet in het midde weer gegeven... Toen kwam ik op een ander progje: VirtualDub Mod, als je je film en de subs exact dezelfde naam geeft en dan gewoon het film bestand laad laad hij dat programma mee, het verstuurd dan de ondertitels mee als een video-stream die wel wordt opgepikt door je videokaart. Ik kan je geen directe link geven hier (beveiligd school netwerk) maar wel de site om het te downloaden: http://www.hetmoviehelpcafe.com kijk onder de knop downloads en dan VirtualDubmod (compleet) als hij het niet doet dan ook nog eve Subtitle plugin voor VirtualDubmod downloaden. Veel plezier ermee :wink:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...