Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

sinds ik met een 5900xt (had eerst een 5200) draai, heb ik (ja hoe moet ik dat uitleggen). bv: als ik in internet explorer ben en ga met de muis over in computer totaal over de onderwerpen ,begint aan de linkerkant van het beeld te bewegen. ook als je met de muis over favorieten gaat beweegt het beeld aan die kant wat erg storend is. its moeilijk mischien te omschrijven ,maar ik hoop dat je begrijpt wat ik bedoel. mischien de voeding ,is een 350w ik draai met een p4 2600mhz, 512 mb geh, 80gib hd, en een nec fe 700 17 inch monitor
Link naar reactie
Nou, een 350W moet normaal gesproken wel genoeg zijn hoor, alleen is het wel een voorwaarde dat het een goede voeding moet zijn (Antec, Zalmann, Enermax b.v.) Lijkt me trouwens sterk dat de voeding de oorzaak zou zijn van hetgeen waar jij nu last van hebt. Eerst een beginnen met de vraag of je de laatste drivers hebt geïnstalleerd voor je videokaart. Is dat wel goed, dan kun je bijv. even je CD-rom en/of DVD-rom/CD-rewriter even loskoppelen, alsmede wat USB apparaten/ ventilatoren. Doet ie daarna het gewoon (dus zonder storingen) dan is het idd je voeding.
Link naar reactie
asus p4p800 de luxe corsair 3200 geh p4 2,6 loopt op 3,2 plextor writer pioneer dvd live soundkaart maxtor 80 gb sata goeie kast met 6 extra ventilatoren voeding is een codegen 350w atc 2,03 p4 spec. +3,3v =20amp, +5v =30amp,+12v=15amp, -5v=0,5amp,-12v =0,8amp +5vsb=2amp heb de 6 venti. al uitgezet maar maakt niks uit. dacht ook dat de kast te dicht bij de monitor stond, maar dat is het probleem ook niet. resolutie 85hz, maakt ook weinig verschil als je die lager zet. is het mischien een instelling van de kaart ,vraag, is er ergens een site waar je de goeie instellingen van deze kaart kunt bekijken. dus iemand een suggestie?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...