Ga naar inhoud

Verschil in Ati en Hercules 9800 XT ?


Aanbevolen berichten

Hercules drivers bieden geen preformance voordelen op de gewone ATI drivers, de lay-out is alleen iets anders, verder is er niets speciaals aan. een Hercules ATI kaart is een ATI kaart, er is niets speciaals aan een Hercules kaart dat het speciale drivers nodig heeft die beter voor de kaart zijn, dus het is inderdaad Bulls^^t. De Hercules drivers zijn gewoon de zelfde als de ATI drivers. Ik kan me wel voorstellen dat je als Hercules kaart eigenaar Hercules kaart drivers wilt gebruiken, dat zou ik ook doen als Asus eindelijk eens hun driver page gaan updaten. Het maakt voor een Hercules 9800XT dus niet uit of je de Hercules of ATI drivers neemt, als je maar de Catlayst 4.2 drivers neemt. Omega drivers bieden weinig voordeel voor een 9800XT. Verder kun je de ATI drivers en info via de FAQ vinden.
Link naar reactie
Er worden bij de Hercules-setup van de Hercules-drivers, andere registry-settings in je registry aangebracht. De Hercules-drivers worden dan ook "anders ingebed" in het operating system dan gewone Ati-reference en/of Omega-drivers, hetgeen de Hercules-driversetup "anders" maakt. Of iets goeds of slechter is, durf ik geen uitspraak over te doen. Maar wat wel zo is is dat mijn kaart kapot is gegaan na installatie Omega(beta)drivers. Of deze de oorzaak zijn, daarover zijn meningen verdeeld.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...