Ga naar inhoud

ViVO ervaring?


Aanbevolen berichten

Wie heeft er ervaring met grafische kaarten die zijn voorzien van [b:1ebcee37a0]ViVo[/b:1ebcee37a0], momenteel heb ik een [b:1ebcee37a0]DC30plus [/b:1ebcee37a0]en wil een nieuwe PC kopen echter werkt deze kaart niet echt geweldig onder [b:1ebcee37a0]XP [/b:1ebcee37a0]dus overweeg ik een kaart met ViVo omdat ik nog veel Hi-8 tapes heb liggen om te editen. Later wil ik graag met een DV-camera via firewire werken. Suggesties voor te gebruiken kaarten en hoeveel intern geheugen het beste werkt? :roll: De overige componenten die ik wil kopen zijn een AsusP4P800deluxe/3.0Ghz./160Gb.SATA/NEC2500/DVD-CD speler/etc.
Link naar reactie
Ik heb zelf ervaring met een geforce 4 mx 460 kaartje van MSI, met een ViVo aansluiting. Ik zou zeggen, je kan filmpjes op een redelijke manier digitaliseren met zo'n ViVo kaartje, maar verwacht geen superkwaliteit. Je kunt trouwens ook nog een tv-kaart kopen, daarmee kun je tv kijken op je pc en er zit ook een video-in aansluiting op. Ik meen dat de kwaliteit van deze kaartjes beter is dan die van ViVo aansluitingen op een videokaart. Je zou op je nieuwe pc eventueel windows 98 naast windows xp kunnen installeren, dan kun je je dc30plus nog gebruiken. Windows xp is alleen wel een geschikter os als je filmpjes gaat opnemen, doordat win xp ook met bestanden groter dan 2 gb om kan gaan (als je gebruik maakt van het ntfs bestandsysteem).
Link naar reactie
Kijk eens naar de All in Wonder kaarten van ATI. Die hebben een TV tuner aan boord. Alles in één dus... http://www.ati.com/products/multimedia.html Zelf heb ik geen ervaring met een All in Wonder kaart, dus daar kan ik niet veel over vertellen, maar misschien dat het voor jou wat is? Zelf heb ik een Radeon 9200 VIVO. Ik heb alleen nog niks met de VIVO functie gedaan (wel van plan binnenkort) dus ook daar kan ik niet veel over zeggen. :wink:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...