Ga naar inhoud

Welke kaart is beter ?


Aanbevolen berichten

[quote:ad76df7bab="turbo-pascal"]Hey, Ik kan heel goedkoop aan deze twee kaartjes komen: -[url=http://www.xbitlabs.com/articles/video/display/mx400.html]Geforce2 MX/MX-400 64MB AGP[/url] -[url=http://www.digit-life.com/articles/kyroevil/]PowerColor's Evil Kyro 64MB DDR[/url] Welke kan ik beter nemen ? (Ze kosten evenveel)[/quote:ad76df7bab] Het maakt eigenlijk niks uit, want als je zo'n kaart neemt ga je toch niet gamen, Maar ik weet bijna zeker dat de snelste van de 2 de kyro is. edit: Ow wist je dat er bij die Kyro tabelletjes stonden, die zeggen dat een GF 2 MX 32 MB sneller is dan die kyro, dus dan kan je het beste van de GF2 gaan.
Link naar reactie
[quote:86451570fb="Red Dragon"]Mijn voorkeur gaat uit naar de GF2MX als ik moet kiezen uit deze 2 videokaarten, de Kyro is een minder chip vergeleken met de GF2MX. Ik neem aan dat je niet van plan bent games te gaan spelen want beide kaarten zijn er niet voor geschikt[/quote:86451570fb]Beetje Vice City om wat af te wisselen, meer niet... Dan wordt het de GF2
Link naar reactie
[quote:694b2c07b7="turbo-pascal"][quote:694b2c07b7="Red Dragon"]Mijn voorkeur gaat uit naar de GF2MX als ik moet kiezen uit deze 2 videokaarten, de Kyro is een minder chip vergeleken met de GF2MX. Ik neem aan dat je niet van plan bent games te gaan spelen want beide kaarten zijn er niet voor geschikt[/quote:694b2c07b7]Beetje Vice City om wat af te wisselen, meer niet... Dan wordt het de GF2[/quote:694b2c07b7] Kan me niet voorstellen dat vice city het op zo'n kaart doet, maar goed :-?
Link naar reactie
[quote:c3947e54a5="MichelG"][quote:c3947e54a5="turbo-pascal"][quote:c3947e54a5="Red Dragon"]Mijn voorkeur gaat uit naar de GF2MX als ik moet kiezen uit deze 2 videokaarten, de Kyro is een minder chip vergeleken met de GF2MX. Ik neem aan dat je niet van plan bent games te gaan spelen want beide kaarten zijn er niet voor geschikt[/quote:c3947e54a5]Beetje Vice City om wat af te wisselen, meer niet... Dan wordt het de GF2[/quote:c3947e54a5] Kan me niet voorstellen dat vice city het op zo'n kaart doet, maar goed :-?[/quote:c3947e54a5] Ow, jawel hoor. niet prima, maar op 800×600 wil het best hoor
Link naar reactie
[quote:a5885151ea="turbo-pascal"]Waar halen jullie al deze onzin vandaan :-? :o Ik heb een AMD 1ghz, 512SDRAM, nVidia Geforce 2 MMX 64MB en daar draai ik een UT2003 op, loopt perfect. Als ik allles op maximum zet @ 800x600 dan hapert ie, maar alles op medium @ 800x600 trekt 'ie prima...[/quote:a5885151ea]als je de details op low en misschien een aantal op medium zet bij UT2003 werkt idd alles perfect...had ik ook. maar bij sommige spellen kan je de details niet zo laag zetten en heb je gewoon echt een snelle videokaart nodig gta vice city is sowieso een vreemd spel (samen met gta3) want bij de 1 werkt hij perfect op een wat langzamere kaart en bij iemand met een redelijk snelle kaart draaid hij weer voor geen ene meter
Link naar reactie
[quote:54ca33b9c3="zjarl"][quote:54ca33b9c3="turbo-pascal"]Waar halen jullie al deze onzin vandaan :-? :o Ik heb een AMD 1ghz, 512SDRAM, nVidia Geforce 2 MMX 64MB en daar draai ik een UT2003 op, loopt perfect. Als ik allles op maximum zet @ 800x600 dan hapert ie, maar alles op medium @ 800x600 trekt 'ie prima...[/quote:54ca33b9c3]als je de details op low en misschien een aantal op medium zet bij UT2003 werkt idd alles perfect...had ik ook. maar bij sommige spellen kan je de details niet zo laag zetten en heb je gewoon echt een snelle videokaart nodig gta vice city is sowieso een vreemd spel (samen met gta3) want bij de 1 werkt hij perfect op een wat langzamere kaart en bij iemand met een redelijk snelle kaart draaid hij weer voor geen ene meter[/quote:54ca33b9c3]En op low loopt ie natuurlijk perfecto, maar das niet echt mooi... Dan kan ik net zo goed naar 640x480 gaan... Krijg je weer van die DOS resoluties :wink:
Link naar reactie
[quote:4185987e68="NoepZoR"]ik speel ook recente spellen, maar dan op een GF4 MX440, best hopeloos.. Prince Of Persia, The Sands of time draait niet, en andere spellen lopen zwaar bagger op een keer 800x600 ofzo, terwijl die oudere spellen op 1280x1024 plankgas trekt (NFS Porsche, SOF, Q3A, HL)[/quote:4185987e68]Ik draai (op die pc) alleen de net iets oudere spellen (pop3d gtavc gta3 sofII dflw ut2003(miss))
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...