Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

[quote:c8d6707932="Red Dragon"]Niet in alle gevallen, de meeste ATI AGP8x Radeon kaarten werken ook in een AGP 1x/2x slot. echter dit verschilt per moederbord. Ik kan het niet garanderen.[/quote:c8d6707932] dat het niet werkt is een mooie standaardregel.... beetje twijfelzone vandaar dat ik dat ook opperde ;) Eventueel vragen bij een computerwinkel of ze het willen proberen ofzo.... ? [quote:c8d6707932="NoepZoR"]en hoe zit het met AGP 4x/8x kaarten ? werken die alleen op 1.5 volt ?[/quote:c8d6707932] uh nee je ziet toch 1.5/3.3 staan....
Link naar reactie
Als het een Universeel AGP 3.0 slot is kan je er AGP 1x tot 8x in kwijt, heb je een afweikend AGP 3.0 slot kan er alleen AGP 4x en 8x in. Omdat het slot dan geen 3.3volt kan leveren voor de AGP 2x kaartjes. Hier is het verhaal andersom. er zit een AGP 1.0 slot op het moederbord, deze geeft alleen 3.3 volt af, je moet dus kijken of de kaart die je wilt aanschaffen 3.3 volt aan kan, als hij dat kan dan kan er dus een AGP 8x kaart in een AGP 1.0 (AGP1x/2x) slot en dan is het geen twijfel zone. :D
Link naar reactie
[quote:a68180177a="Red Dragon"]Als het een Universeel AGP 3.0 slot is kan je er AGP 1x tot 8x in kwijt, heb je een afweikend AGP 3.0 slot kan er alleen AGP 4x en 8x in. Omdat het slot dan geen 3.3volt kan leveren voor de AGP 2x kaartjes. Hier is het verhaal andersom. er zit een AGP 1.0 slot op het moederbord, deze geeft alleen 3.3 volt af, je moet dus kijken of de kaart die je wilt aanschaffen 3.3 volt aan kan, als hij dat kan dan kan er dus een AGP 8x kaart in een AGP 1.0 (AGP1x/2x) slot en dan is het geen twijfel zone. :D[/quote:a68180177a] aha, heb ik zon universeel AGP 8x slot = omdat een TNT2 2x-4x agp dr in werkt, of is die ook 1,5 volt ?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...