Ga naar inhoud

welke monitor komt in aanmerking?


Aanbevolen berichten

Ik ben van plan mijn oude 17 inch Compaq v75 te vervangen door een nieuwe monitor. Het liefst wil ik een 21 inch aanschaffen zodat ik lekker flink beeld heb bij het gamen en films kijken. Het probleem is echter dat de diepte van de monitor niet meer dan 50 cm mag bedragen omdat hij anders niet op mijn bureau past. De monitor moet verder vooral geschikt zijn voor het spelen van games aangezien dit de belangrijkste taak is voor mijn PC. Ik heb al wat rond zitten neuzen en zowel Philips als SUN hebben monitoren die binnen de maximale diepte blijven en ook nog eens tweedehands voor een redelijke prijs te koop zijn. Ik heb echter niet zoveel verstand van monitoren en vraag bij deze om advies over welke monitor voor mij geschikt zal zijn voor een goede prijs ( ben student :wink: )
Link naar reactie
Mijn 21" eizo is 51 cm diep en heb ik op 2dehands.nl gekocht (toendertijd voor 190 Euro) tegenwoordig zijn ze een stuk goedkoper. ps: geen enkere tft komt aan de beeldkwaliteit van zo'n 21" crt Let wel dat je videokaart capabel is want een 3dgame eist veel meer van je videokaart bij een resolutie van 1600*1280, wat bij een 21" een hele normale resolutie is.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...