Ga naar inhoud

17 inch TFT


Aanbevolen berichten

Ik wil een 17inch TFTscherm kopen en kom op de site's b.v deze verklaring tegen. Pixel Pitch: 0.297mm Brightness: (typ.) 250 cd/m2 Contrast:Ratio(typ.) 350:1 Response Time (typ.) 25ms Wat is nou goed bij response time, Brightness of contrast een hoog of lage waarde. En heeft iemand ervaring met het merk "Acer" die zijn nu erg goedkoop (onder de €400) in vergelijking met andere merken.
Link naar reactie
Response tijd is de tijd die een pixel nodig heeft om van uit naar aan en weer uit te gaan(volgens mij).Hoe lager de responsetijd, hoe minder je ziet dat het verspringt, en dat is weer beter voor spell..De rest weet ik niet precies.Acer is volgens mij wel een goed merk, maar bekijk eerst eens in de winkel een paar monitoren die naast elkaar staan welke je het mooiste beeld vindt produceren, daarop kan je een induviduele keuze maken.Verder staan Samsung en Iiyama bekend als goede merken.
Link naar reactie
Pixel Pitch & Response time: Hoe lager hoe beter Brightness & Contrast: Hoe hoger hoe beter (d.w.z. beter in te stellen) Ik heb zelf een 17" Acer AL707, indertijd voor heel weinig gekocht (349 euro geloof ik). Mijn mening over deze monitor is dat het beeld scherp genoeg is, qua contrast heel helder is (zwart is best zwart), redelijk kleurecht en voor mij snel genoeg is (maar ik ben geen hardcore gamer, dus 20ms responstijd is zat). Nadeel is wel dat de inkijkhoek niet echt wijd is te noemen, maar zo lang je er recht voor zit is het geen probleem. Dit beeldscherm zou ik niet nemen als je er films op wilt gaan kijken (maar daar heb je ook een echte TV voor :lol: ) Als ik er nu een zou moeten kopen, zou ik gaan voor Iiyama Prolite E431S (in diverse kleuren). Deze monitor is allround het beste wat je kan krijgen. Is wel iets duurder (ca. 475 euro) en moeilijker leverbaar, maar is het (wachten) zeker waard. http://www.tweakers.net/pricewatch/cat/341//?Sortering=Prijs&Query=&Action=&Landfilter=Benelux
Link naar reactie
[quote:987565a510="Obi-wan-kenobi"] Als ik er nu een zou moeten kopen, zou ik gaan voor Iiyama Prolite E431S (in diverse kleuren). Deze monitor is allround het beste wat je kan krijgen. Is wel iets duurder (ca. 475 euro) en moeilijker leverbaar, maar is het (wachten) zeker waard. [/quote:987565a510] Sluit ik me bij aan, ik heb dat scherm en ben er erg over te spreken, het wachten en de kosten zijn ie waard. een Aanrader!
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...