Ga naar inhoud

Hercules 9800 XT classic


Aanbevolen berichten

3D Prophet 9800 XT Classic is gewoon de naam van Hercules voor de ATI Radeon 9800XT, er is niets anders aan dan andere 9800XT kaarten. Hij heet Classic omdat het een referentie kaartje is, hij is zo goed als het zelfde als de ATI reference design 9800XT. Normaal maakt Hercules er wat moois van door een blauwe PCB te plaatsen en een apparte cooling, nu hebben ze alleen maar een sticker over de ati cooler geplakt met het Prophet poppetje erop. De naam sugereerd wel dat er ook nog een ander model van Hercules zou wezen maar dat is niet zo, misschien dat ze dat eerder wel van plan waren maar ik denk dat ook dat niet meer gaat gebeuren met de R420 aan de horizon. € 379,- is een koopje voor een 3D Prophet 9800 XT Classic dus als je het kan veroorloven meteen doen.
Link naar reactie
[quote:4da61d088a="Red Dragon"] overigens is dat kreng echt goedkoop geworden: http://www.tweakers.net/pricewatch/69250[/quote:4da61d088a] Misschien heeft het te maken met het gerucht dat Hercules ermee kapt :cry: Ik zag dat Abit zich ook heeft ingelaten met de referentie ontwerpen van ATI. Gek wordt ik ervan... Geen enkele kaart wordt nog de moeite waard het is allemaal hetzelfde. #$% ATI :evil:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...