Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

[quote:58227df387="fring"]ik had met fx5900xt een score van 15340 dus?[/quote:58227df387] Waar in deze reactie ben je de topicstarter tot enige hulp? :-? Behoorlijk nutteloze reactie als je het mij vraagt. Ik haal net geen 6000 punten en de 9800Pro hier naast me haalt er 17500. So what? Ik zie niet in hoe de topicstarter aan deze scores kan zien of zijn score wel of niet goed is. Aan de topicstarter: Voor jouw systeem lijkt me dat een hele normale score. Eventueel kun je misschien nog een hogere score halen als je overal de nieuwste drivers van installeert indien je die nog niet had (videokaart, moederbord). Als je echt alles eruit wilt persen kun je ook nog gaan overklokken, maar dat is puur een hobby :) Leuk om te testen wat je hardware maximaal kan, maar niet iets om constant mee te werken.
Link naar reactie
[quote:b8293720ce="fring"]ik had met fx5900xt een score van 15340 dus?[/quote:b8293720ce] mmm, ik heb ook een geforce fx 5900xt, i.c.m. een Athlon XP 3000+ en 512MB geheugen, ik haal echter slechts een score van nog geen 10000...ik dacht al dat er wat mis was, omdat nadat ik mijn vader op mn pc had gelaten (nooit doen dus!) ik NFSU en ook andere games opeens niet meer soepel speelde! Mijn vader heeft toen allerlei video-bewerkingsprogramma's geinstalleerd, misschien dat het daar wat mee te maken heeft?! 1 van jullie raad?
Link naar reactie
[quote:f44e55d515="Frake"][quote:f44e55d515="fring"]ik had met fx5900xt een score van 15340 dus?[/quote:f44e55d515] mmm, ik heb ook een geforce fx 5900xt, i.c.m. een Athlon XP 3000+ en 512MB geheugen, ik haal echter slechts een score van nog geen 10000...ik dacht al dat er wat mis was, omdat nadat ik mijn vader op mn pc had gelaten (nooit doen dus!) ik NFSU en ook andere games opeens niet meer soepel speelde! Mijn vader heeft toen allerlei video-bewerkingsprogramma's geinstalleerd, misschien dat het daar wat mee te maken heeft?! 1 van jullie raad?[/quote:f44e55d515] windows opnieuw installeren of hardeschijf opruimen (op de hd kan je het best 20% ruimte vrij hebben heb ik gehoord)
Link naar reactie
Ik draai 5700 - 5800 punten met een GF4 MX440 64MB DDR met herrieschoppende actieve cooling Core draait op 330mhz en het geheugen op 460, Als ik het geheugen hoger zet krijg ik soms hele kleine paarse stippen in windows rond de letters heen... hier erger ik me aan en die paar 3dmarks doen et em ook niet ;) maar wel nette score voor jouwn pc, mijn kaart deed in een p3 800 3500 - 4000 punten
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...