Ga naar inhoud

CRT Monitor


Aanbevolen berichten

Ik heb een probleem met een nieuwe Iiyama 19" Vision Master Pro 455 beeldscherm. In de hoeken is het erg krom het beeldscherm. Als jullie een foto willen zien moeten jullie het even zeggen dan maak ik wat webspace aan. In de FAQ vond ik het volgende: Er zitten zeker negatieve kanten aan een vlak scherm. Het is technisch erg moeilijk een vlak scherm aan te sturen. Dit wreekt zich vaak in verminderde scherpte in de hoeken of zijkanten Alleen bij zijn monitor vind ik het wel heel erg krom in de hoeken. Het beeldscherm draait op 1280 x 1024 pixels op een Radeon 9800 Pro ism de nieuwste Catalyst 4.2 drivers. Gr Roy
Link naar reactie
[quote:4ac7678d75="Nightfire"]In de FAQ vond ik het volgende: Er zitten zeker negatieve kanten aan een vlak scherm. Het is technisch erg moeilijk een vlak scherm aan te sturen. Dit wreekt zich vaak in verminderde [b:4ac7678d75]scherpte[/b:4ac7678d75] in de hoeken of zijkanten Alleen bij zijn monitor vind ik het wel heel erg [b:4ac7678d75]krom[/b:4ac7678d75] in de hoeken. [/quote:4ac7678d75] Krom en onscherp zin verschillende zaken. Heb je al geprobeerd om met de geometry-instellingen van de monitor de boel recht te krijgen (specifiek die zaken die met pincushion ed te maken hebben)?
Link naar reactie
[quote:13ef44285e="Nightfire"]Als de PC speakers uitstaan doet het probleem zich nog steeds voor[/quote:13ef44285e] het gaat er niet om of de boxen aan of uitstaan, in je boxen zitten magneten, deze kunnen het beeld krom trekken. of soms ook laten verkleuren. een ander probleem kan zijn omdat je vlak achter je computer een (voedings) adapter hebt liggen dit kan je beeld laten trillen. of in sommige gevallan ook krom trekken
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...