Ga naar inhoud

Welke antieke videocard voor IBM 300PL ?


Aanbevolen berichten

Ik zoek dus een videokaart voor het lege AGP slot voor een IBM 300 PL (6862290) Moet er ongeveer uitzien als die op http://hardwarecentral.dealtime.com/xPF-IBM_20167973 Misschien moet het er wel zo een zijn??? Helaas weet ik te wijnig van deze materie om op 2e hands markt te zoeken. Moet 1280x1024 kunnen ondersteunen, dat onboard ding komt niet verder als 1024x768 32 bits Iemand die mij kan zeggen je moet "die of die" zoeken. in de hieronder wat uit voeriger beschreven PC Moederbord: CPU Type Intel Pentium III, 500 MHz (5 x 100) Moederbordnaam IBM 6862290 Moederbord Chipset Intel 82440BX/ZX Systeemgeheugen 384 MB (SDRAM) BIOS Type IBM (10/18/99) Scherm: Video kaart S3 Inc. Trio3D (4MB) [on board] 3D-Versneller S3 Trio3D Monitor Iiyama AS4314UT(45073K2800446) Multimedia: Geluidskaart Crystal Audio Card Systeemslots / AGP ] Systeemsloteigenschappen: Slotaanduiding AGP Type AGP Gebruikt Leeg Databusbreedte 32 bit [size=18:9cde132a24]Lengt Kort[/size:9cde132a24]
Link naar reactie
[quote:9313730d1f="Red Dragon"]Als ik het goed begrijp past er geen normaal formaat videokaart in? dat word lastig, die speciale kaarten moet je via IBM regelen ben ik bang voor[/quote:9313730d1f] Met IBM regelen :wink: Die lui zijn nog te stom om een email fatsoenlijk te lezen. Stuurde ze een mailtje met onderwerp : AGP videocard voor IBM 300PL (6862290) Antwoord in eerste instantie om welk type gaat het Na nog een keer heen en weer mailen, deelden ze me mee dat ik die niet via hun kon krijgen; op vraag om type nummers werd niet ingegaan. Ja het is zo'n exotische kaart. Er moet een vierkantje uit kast gewipt worden waar dan de monitor-aansluiting op past. Heb hier in de omgeving al bij divers inruil- cq kringloop spul gekeken. 5 identieke machines maar zonder Extra kaart.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...